וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיצוב נועז: טויוטה C-HR בישראל

7.2.2017 / 8:26

רכב הפנאי החדש של טויוטה מושק בישראל עם אבזור רב, מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט, ועם מלאי מוגבל. המחיר, החל ב-141,900 שקלים

טויוטה C-HR. יואל שוורץ, מערכת וואלה! NEWS
טויוטה C-HR החדש בישראל/מערכת וואלה! NEWS, יואל שוורץ

יוניון מוטורס השיקה את טויוטה C-HR, רכב הפנאי הקומפקטי והמעוצב החדש של היצרנית. הוא מבוסס על הפלטפורמה הגלובאלית של טויוטה TNGA (ר"ת: Toyota New Global Architecture) המשותפת לפריוס אשר ישרת בעתיד את כל ליין דגמי טויוטה בעלי הנעה קדמית, מיאריס ועד קאמרי (כולל).

ממדיו החיצוניים דומים לאלה של ניסאן קשאי, קיה נירו וכו', עם אורך כללי של 436 ס"מ ובסיס גלגלים של 264 ס"מ. בחרטומו שתי יחידות הנעה לבחירה: טורבו-בנזין החדש של היצרנית או כלאיים (שמוצע גם בפריוס). מנוע הטורבו-בנזין בנפח 1.2 ליטר, שמבצע הופעת בכורה בישראל, מפיק 116 כ"ס ומשודך לתיבה אוטומטית רציפה. הוא מציע תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-11.1 שניות, מהירות מרבית של 180 קמ"ש, וצריכת דלק רשמית של 16.9 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

הגרסה ההיברידית משלבת מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר למנוע חשמלי (עם מצברי ניקל מטאל) ומפיקה 122 כ"ס. בגרסה זו התאוצה ל-100 קמ"ש עורכת 11 שניות, המהירות המרבית 170 קמ"ש וצריכת הדלק הממוצעת עפ"י נתוני מעבדה עומדת על 26.3 ק"מ לליטר.

המכונית תוצע בשתי רמות גימור: 'C-ITY' שכוללת מסך מגע מקורי בגודל 8 אינץ' (טויוטה טאץ' 2), בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם, חישוקים 17 אינץ' קלים ועוד. מחיר רמת גימור זו עומד על 141,900 שקל לבנזין ו-143,900 שקלים להיברידי. גרסת ההיבריד מוצעת ברמת גימור נוספת, 'C-HIC' שנמכרת ב-149,900 שקלים ומוסיפה שמשות אחוריות כהות, חימום למושבים הקדמיים, צביעה שחורה לגג וחישוקי 18 אינץ' קלים. בהתאם לאסטרטגיית היבואנית להציע מערכות בטיחות מתקדמות כציוד תקני, גם ה-C-HR יצויד בחבילת הבטיחות האקטיבית "TSS". מדובר בחבילה עדכנית ומתקדמת יותר שמוסיפה בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה על נתיב והתראה על עייפות נהג למערכות שכבר קיימות: בלימה אוטונומית, זיהוי תמרורים ותאורה דינמית.


יבואנית טויוטה כבר הודיעה בעבר כי המלאי שמיועד לישראל צפוי להיות מוגבל ועל כן היא מעריכה מכירות של כמה אלפים בודדים בשנה הקרובה. מכוניות ראשונות אמנם יגיעו לאולמות התצוגה רק בעוד כשבועיים, אולם כבר כעת יבואנית טויוטה מציעה את המכונית במכירה מוקדמת.

עוד בנושא:
טויוטה קאמרי החדשה - משפחתית גדולה ומושכת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully