וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקלארן מגיעה לביקור: הוכרזה תערוכת אוטומוטור 2017

1.3.2017 / 10:22

חברת 'רבמוטור' הכריזה על תערוכת אוטומוטור 2017 שתיערך כמיטב המסורת בגני התערוכה בחול המועד פסח. בין המשתתפות השנה גם אחת ממכונית העל של מקלארן, דגמי פרארי, אסטון מרטין ומיצגים משלל יבואנים בתחום הרכב והדו גלגלי

מקלארן 570. אתר יצרן
מקלארן תגיע מאנגליה לבקר בארץ הקודש/אתר יצרן

חברת 'רבמוטור' הכריזה היום (רביעי) על תערוכת אוטומוטור 2017 שתיערך בגני התערוכה בחול המועד פסח, בין התאריכים 12 ל-15 באפריל. התמה השנה מתבססת על "רכבי קונספט של מכוניות ואופנועי על מרחבי העולם וסדנאות שיפורים בסטנדרטיים בינלאומיים", כך מדווחים מארגני התערוכה.

זו השנה ה-29 שבה מתקיימת תערוכת המכוניות הישראלית והיא תורכב ממיצגים וכן הפעלות שונות על פני מספר גדול של אולמות. מרב תשומת הלב תינתן ככל הנראה למכונית העל של מקלארן (טרם הוחלט איזה דגם יוצג) שמגיעה אלינו מאנגליה. לצידה, תהיינה מכוניות קיצון נוספות שחלקן נמכרות בארץ מבית פרארי, פורשה, אסטון מרטין, מזרטי, ניסאן GT-R וכן שברולט קורבט ועוד.

תצוגה חדשה יחסית השנה תהיה של סדנאות שיפורים, שלדברי המארגנים תהיינה בתקן של "הסדנאות בסדרות הטלוויזיה הפופולריות". כמו כן, דגמי שטח שונים יוצגו ברחבי המתחם, בכלל זה שדרוגים שונים לג'יפאים למיניהם של המותגים המובילים בישראל (אאוטבק, פיט סטופ, אספיר, סופר ג'יפ ועוד).

בגזרת הדו גלגלי תהיה נוכחות צבעונית של היבואנים המקומיים, עם דגמי הארלי דיווידסון, דוקאטי,הוסקוורנה וכן תצוגה של דגמי FANTIC. בליץ מוטורס, תציג כלים דו גלגליים עם הנעה חשמלית ואופנועי קסטום בעיצוב מיוחד. זאת ועוד, יתקיימו גם מופעי דריפטים, פעלולי אופנועים, הופעות ג'ימקנה על משטחי החניה והפעלות מגוונות לכל המשפחה (סימולטרים) וכן הוקם אולם טכנולוגיות עם כלים ייעודיים למכוניות ולאופנועים.

המחיר המלא לכרטיס רגיל למבוגר טרם הוחלט, אולם המחירים נעים השנה בין 78 שקלים בוועדים ל-339 שקלים למשפחה בת 4 נפשות - שני מבוגרים ושני ילדים. לילדים עד גיל 5 הכניסה חינם. ניתן להביא אוכל ושתיה מהבית. ההמלצה היא להשתמש בחניונים של גני יהושע, הדרייב אין והחניונים של אולם הספורט והדר יוסף. שעות הפתיחה: 9:30-20:00 במהלך ימי השבוע ו-9:00 עד 15:00 ביום שישי (ה-14 באפריל).

לרכישת כרטיסים ניתן לפנות לאתר איוונטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully