וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר שיק: החל שיווקה של סיטרואן C3 החדשה בישראל

14.3.2017 / 7:58

סיטרואן C3 החדשה תופסת כיוון מובדל ושונה של מכונית סופר מיני מעוצבת עם שמץ מהקסם של ה-C4 קקטוס, אבזור, בטיחות וחבילת אחריות של 5 שנים. המחיר – החל מ-95 אלף שקלים

תחילת שיווק סיטרואן C3. קינן כהן, אתר יצרן
סיטרואן C3 החדשה במתחם דוד לובינסקי בשורק/אתר יצרן, קינן כהן

סיטרואן היא חברה שידעה עליות ומורדות, הברקות גדולות לצד שנים בהן הברק הטכנולוגי שלה גם עומעם לא מעט. בשנים האחרונות ובמיוחד מאז הקקטוס וגם הפיקאסו, נדמה שהחברה מוצאת בחזרה את הדרך לביסוס התדמית שלה כיצרנית של מכוניות ייחודיות ושונות בנוף.

עבור סיטרואן ה-C3 בשלושת הדורות שלה היא מכונית הלחם והחמאה של היצרנית, אחראית למרבית המכירות שלה באירופה לאורך שני הדורות הקודמים. אמנם, זה ממש לא היה הסיפור בישראל, וכאן הקטנה של סיטרואן לא ממש הצליחה לבלוט בתוך הסגמנט שלה במשך השנים.

מבחינת היבואנית לובינסקי, הם רואים בדור הנוכחי והשלישי של סיטרואן את ההזדמנות לשנות את זה. למרות שגם הדורות היוצאים של סיטרואן 3C היו נאים ושונים מהעדר, הדור הנוכחי מצליח לשלב את השונות שלה במראה מאוד עדכני. יחד עם חבילת אבזור נוחות ובטיחות מורחבות ויחידת הנעה מודרנית היא מקווה לקלוע לטעם של קהל צעיר וחדש.

בסעיף העיצוב סיטרואן C3 מגיעה ברמת האבזור הגובהה המאמצת את המראה של הקקטוס עם ה-airbumps בצידי המרכב, המראה העגלגל שאורז מידות חיצוניות של 400 ס"מ לאורך, רוחב של 175 ס"מ, 149 ס"מ לגובה ובסיס גלגלים של 254 ס"מ. תא המטען בנפח 300 ליטרים. את ההופעה החיצונית משלימים 36 שילובים שונים אפשריים של תשעה צבעים חיצוניים, שתי גרסאות צבע למגני הצד ושלושה צבעי גג.

עוד בנושא:
פיג'ו-סיטרואן רכשה את מותג אופל מג'נרל מוטורס
פנאי אמיתי: מבחן דרכים בסיטרואן C4 פיקאסו

תחילת שיווק סיטרואן C3. קינן כהן, אתר יצרן
תחילת שיווק סיטרואן C3/אתר יצרן, קינן כהן

גם בתא הנוסעים ניתן לבחור בין שלושה גוונים לדיפון הפנימי בדשבורד והמושבים. למכונית שתי רמות גימור, שתיהן גבוהות למדי, הראשונה SHINE כוללת בין השאר בקרת אקלים, מסך מגע 7 אינץ' בעברית עם ממשק של אפל, בלוטות' ושליטה מההגה, חיישני אורות וגשם, חיישני חניה ועוד. רמת הגימור השנייה SHINE PK מוסיפה כניסה והנעה ללא מפתח, מצלמת רוורס, חישוקי 17 אינץ' במקום 16 אינץ' וגם מצלמת דרך מובנית עם אפשרות להעברת תכנים לטלפון הנייד באמצעות אפליקציה מתאימה. המצלמה גם יודעת לשמור קטעי ווידאו במקרה של תאונה, אז היא תתעד את 30 השניות שקדמו לפגיעה ואת הדקה שלאחריה. בתחום טכנולוגית בטיחות וסיוע בנהיגה שתי רמות הגימור מקבלות שש כריות אוויר, בקרות הבלימה והיציבות האלקטרוניות וכן התראת סטייה מנתיב, התראת עייפות, זיהוי תמרורי מהירות וברמת הגימור PK מצטרפת לאלו גם התראה על רכב ב"שטח מת".

מבחינת הנעה, ל-c3 מנוע 1.2 ליטר שלושה צילינדרים טורבו עם 110 כ"ס ב-5,500 סל"ד ו-20.9 קג"מ ב-1,500 סל"ד. תיבת הילוכים אוטומטית בת שישה יחסי העברה מתוצרת אייסין היפנית מסייעת לה לזנק למאה קמ"ש ב-9.8 שניות זריזות למדי והמהירות המירבית היא 188 קמ"ש.

כחלק מהרצון להעניק ל-C3 את הכלים להצליח בשוק המקומי ולדחוף אותה קדימה גם בתפיסת המותג בציבור, מציעה היבואנית את המכונית עם אחריות מלאה לחמש שנים או 120 אלף ק"מ. לדברי היבואנית היא הראשונה לקבל את האחריות המורחבת, אך דגמים נוספים יזכו לה בעתיד גם כן.

מחיר ה-C3 יתחיל ב-95 אלף שקלים לרמת הגימור SHINE (90 אלף שקלים לתקופת ההשקה) ורמת הגימור SHINE PK תעלה 100 אלף שקלים (96 אלף שקלים בתקופת ההשקה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully