וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחת הסוואה: פולקסווגן T-ROC יוצא לסיבוב קצר בגבעות

3.5.2017 / 8:33

פולקסווגן מכינה את הקרקע לקראת חשיפתו של פולקסווגן T-ROC החדש בחודשים הקרובים. רכב הפנאי הקומפקטי יוצא לנסיעת שבילים, תחת הסוואה

אתר יצרן

פולקסווגן ממשיכים במתקפת הקדימונים להמשך שנת 2017. אחרי חשיפה חלקית של רכב הפנאי סקודה קארוק, היא שחררה סרטון קצר המלמד - פחות או יותר, כיצד התעצב הקרוסאובר הקומפקטי החדש T-ROC שימוצב מתחת לטיגואן ויתחרה בסגמנט העממי.

ה-T-ROC, שהוצג כרכב ראווה ב-2014 הוא למעשה התרגום של החברים מפוולסבורג לאודי Q2, רק עם פיחות בניחוח היוקרתי. דגם הקונספט שהוצג לפני שלוש שנים בז'נבה התבסס על שלוש דלתות וגג נשלף לצרכי הדגמה, אבל הדגם הסדרתי הורחב ל-5 דלתות וככל הנראה יימכר במגוון רחב של שילובי גוונים (אם כי קטנים הסיכויים שנראה אותו עם תקרה נשלפת כאופציה).

הקרבה לאודי Q2 משמעה גם שימוש בפלטפורמה המודולארית של הקונצרן ומידות דומות עם אורך של כ-4.2 מ' ורוחב של 1.83 מ' (קצת יותר קטן מניסאן קשקאי). סביר שגם ינצל שיעור לא קטן ממנעד יחידות הכוח הרבות של הקונצרן כשאחד המנועים העיקריים יהיה ה-1.8 ל' טורבו עם 170 כ"ס והנעה קדמית. הנעה כפולה (מצמד הלדקס) תהיה אופציונלית, ותיבת ההילוכים היא דו-מצמדית DSG7 מהירויות.

בפולקסווגן תולים הרבה תקוות ב-T-ROC בזכות הפופולריות הגדולה של סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully