וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יפון עירוני: החל שיווק סוזוקי איגניס החדש בישראל

9.5.2017 / 18:13

מכשירי תנועה החלה בשיווק הדור השני של רכב הפנאי הקומפקטי סוזוקי איגניס, עם מנוע בנזין, תיבה ידנית או רציפה ורמת אבזור גבוהה. המחיר, החל ב-74 אלף שקלים

סוזוקי איגניס. אתר יצרן
סוזוקי איגניס החדש בישראל/אתר יצרן

יבואנית דגמי סוזוקי לישראל, קבוצת מכשירי תנועה הודיעה היום (שלישי) על תחילת שיווקו של רכב הפנאי העירוני סוזוקי איגניס החדש. האיגניס, שמגיע לישראל מיפן, מצויד ברמת אבזור אחת, מנוע בנזין, ותיבה ידנית או אוטומטית (רציפה).

כל החידושים האחרונים בחברת סוזוקי

האיגניס החדש נשען על פלטפורמה מודולארית וחולק כמה רכיבים עם סוזוקי באלנו. בדומה לקודמו, הדור השני של האיגניס משלב מידות צנועות במרכב 5 דלתות עם מרווח גחון שימושי - 18 סנטימטרים אם כי רק בגרסת הנעה קדמית הפעם. מבעד למראה הג'יפוני, מידותיו מאפשרות לו להציע מרחב פנים נדיב עם יכולת תמרון יעילה בערים הפקוקות; אורכו 3.7 מ', רוחבו 1.69 מ', בסיס הגלגלים 2.43 מ', גובהו 1.59 מ' ונפח תא המטען הוא בנפח של 267 ל' ועד יותר מ-1,000 ל' בקיפול השורה השנייה.

האיגניס ישווק בארץ עם רמת אבזור אחת - GLX, וניתן לטבול אותו באחד מכל 14 הגוונים החיצוניים בשילוב שלושה גוונים פנימיים בהתאמה אישית עם אופציה למיזוג דו-גווני. במפרט התקני, אפשר למצוא בקרת אקלים דיגיטלית, כניסה והנעה ללא מפתח, חישוקי סגסוגת 16 אינטש, תאורה ראשית מסוג LED, חיישני תאורה אוטומטיים, בקרת שיוט, בלוטות' מקורי ובימי ההשקה - מערכת מדיה ראשית (צג 7 אינטש) עם WAZE מובנה, מצלמת נסיעה לאחור ואפליקציות שונות. מעטפת ההגנה, מורכבת מ-6 כריות אוויר, בקרת יציבות ומערכת מובילאיי.

בחרטום הקצרצר, שוכן מנוע ה-1.2 ל' האטמוספרי של סוזוקי עם 90 כ"ס ו-12 קג"מ הזמינים מ-4,000 סל"ד. ניתן לחברו לתיבת הילוכים ידנית 5 מהירויות או תיבת הילוכים רציפה המשרתת גם את סוזוקי באלנו.

המחירים לסוזוקי איגניס החדש בישראל:
איגניס ידני: 73,900 שקלים
איגניס אוטומטי (רציף): 84,900 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully