וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MOVON – מעכשיו זכאית להנחה

16.5.2017 / 12:29

הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ומשרד האוצר אישרו כי מערכת ההתראה של MOVON עומדת בהגדרות של מערכת בטיחות למניעת תאונות דרכים ועל כן תזכה את משמשיה להנחה בביטוח החובה

מערכת התראה חדשה לרכב. אתר יצרן
MOVON - מתחרה קוריאנית לאיווקס ומובילאיי/אתר יצרן

לא רק מובילאיי, מעתה גם מערכת ההתראה מתוצרת MOVON הקוריאנית, מקבלת אישור של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ככזו העומדת בדרישות התקינה למערכת מניעת תאונות דרכים. עם אישורה של המערכת המשתמשים בה יוכלו לקבל את ההנחה המגיעה להם בביטוח החובה לרכב בכל חברות הביטוח.

בדומה למובילאיי, המערכת המיובאת לישראל על ידי חברת א.ד.י מערכות עושה שימוש במצלמת ווידאו המנטרת את הדרך לפני הנהג, ומייצרת התראות על סטייה מנתיב ללא איתות ואי שמירת מרחק. בניגוד למערכת של מובילאיי היא אינה מכילה זיהוי שלטי מהירות וזיהוי הולכי רגל (אם כי במועד השקת המערכת דובר על גרסה מתקדמת שתכיל זיהוי הולכי רגל ותגיע בעתיד), אולם כן מציגה שתי תכונות ייחודיות לה. הראשונה היא תיעוד הנסיעה באמצעות מצלמת דרך והשנייה היא התראה על תחילת תנועה של כלי הרכב מלפנים בנסיעה בפקק או בעמידה ברמזור.

המערכת שעלותה 2,500 שקלים מגיעה עם אחריות ל-3 שנים וסכום ההנחה לו יהיו זכאים נהגים שיתקינו אותה בכלי הרכב שלהם משתנה בהתאם לסוג הרכב ומאפייני הנהג ונעים בין כמה עשרות שקלים למאות שקלים בביטוח החובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully