וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיני הוט האץ': פולקסווגן UP! מקבלת טיפול GTI

21.5.2017 / 7:17

פולקסווגן חשפה גרסת טרום ייצור של מכונית המיני אפ! GTI עם ביצועים מושחזים והופעה קלאסית, החולקים כבוד למכונית שהתחילה את הכול לפני 40 שנה. בכורה רשמית בתערוכת VAG באוסטריה ולאחר מכן בפרנקפורט

אתר יצרן

פולקסווגן חשפה גרסת GTI של מכונית המיני העירונית אפ!. מדובר במהדורת "טרום ייצור" שתזכה לבכורה רשמית במסגרת תערוכת המשופרות של VAG באוסטריה בחודש הבא, ובמהלך ספטמבר גם בפרנקפורט. מכירות ראשונות בתחילת שנת 2018. האם היא ראויה ללבוש את התג המיתולוגי?

עוד בנושא:
שמרנות משגשגת: פולקסווגן גולף המחודשת במבחן דרכים

בפולקסווגן אומרים שהיא יוצרת גשר אמוציונלי-טכנולוגי למכונית ה-GTI המקורית מלפני 41 שנים; היא קלה מאוד - בסך הכול כ-990 קילוגרמים, ובחזיתה שוכן מנוע טורבו בנזין 1.0 ל' שלושה צילינדרים המפיק 115 כ"ס (לעומת 110 כ"ס אטמוספריים בגולף מ-1976). מומנט? בסביבות 24 קג"מ הזמינים מ-2,000 סל"ד ותיבה ידנית 6 מהירויות, המאיצים בה ל-100 קמ"ש ב-8.8 שניות ועד 197 קמ"ש מרביים.

מלבד כל העיטורים החיצוניים והפנימיים, מחווה נוסטלגית ל-GTI האגדית, ה-אפ! זוכה לכיול של מערכת המתלים, חיזוק הבולמים, בלמים והנמכה של כ-1.5 סנטימטרים במרחק הגחון מהכביש לטובת חידוד תגובותיה. זאת ועוד, דאגו בפולקסווגן להזריק לה קצת אווירה מלאכותית עם מערכת פליטה ווקאלית במיוחד, שתפקידה לתגבר את שלוש הבוכנות הצנועות בעודן מטפסות במעלה הטורים לכיוון מנתק ההצתה.

פולקסווגן תשווק את האפ! GTI בשלוש וחמש דלתות, ועם אבזור נדיב למכונית מסוגה, הכולל חישוקי 17 אינטש, צמיגים עבים (ובתוכם קאליפרים צבועים אדום), מערכת מדיה עם ששה רמקולים, כניסת USB וחמישה גוונים חיצוניים ומספר עזרי בטיחות אקטיביים.

תחרות? אין כרגע יריב רשמי, אבל בקבוצה הסמוכה אפשר למצוא את אופל אדם S למשל (אם כי לזו יתרון של כמה עשרות סוסים על פניה). באירופה, מעריכים כי מחירה ינוע בין 15 ל-17 אלף יורו. לא ידוע מתי תגיע לישראל בשלב זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully