וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במחיר מוזל וחסכון בדלק: אודי Q2 מנוע 1.0 ל' באולמות

28.6.2017 / 10:52

רכב הפנאי הקומפקטי Q2 מגיע כעת גם עם מחיר התחלתי של 165 אלף שקלים ומנוע שלושה צילינדרים 1.0 ל' טורבו חסכוני

אודי Q2. אתר יצרן
אודי Q2, עכשיו בישראל גם עם מנוע 1.0 ל' טורבו/אתר יצרן

צ'מפיון מוטורס מרחיבה את משפחת רכב הפנאי הקומפקטי אודי Q2 עם גרסת "כניסה" לסדרה לה מנוע שלושה צילינדרים טורבו ותיבת הילוכים דו-מצמדית. כל זאת, לדברי היבואנית בלי פשרות במישור הבטיחותי לפחות. כיום נמכר Q2 עם מנוע אחד - 1.4 ל' טורבו 150 כ"ס ב-180 אלף שקלים.

בחזיתו של ה-Q2 מאוכלס מנוע ה-1.0 ל' טורבו TSI הנפוץ בכמה משפחות ליבה בקונצרן, כשלזה הספק מרבי של 116 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 20.4 קג"מ הזמינים מתחום של 2,000 סל"ד. בחיבור אל תיבת הילוכים דו-מצמדית 7 מהירויות 'אס-טרוניק', הוא מאיץ ל-100 קמ"ש ב-10.3 שניות וצריכת הדלק הממוצעת היא כ-18 ק"מ לליטר בנזין.

עוד בנושא:
כל החידושים של AUDI בארץ ובעולם

ביחס למפרטי 'ביט' או 'דיזיין', ה-Q2 הבסיסי אינו מגולח דרמטית מרכיבים; הוא מגיע כסטנדרט עם בקרת ה-MMI לה מסך ראשי 7 אינטש, מערכת שמע עם עשרה רמקולים, תאימות לסמראטפונים של 'אפל' ו'אנדרויד', בלוטות', פקדים לתפעול מערכות מגלגל ההגה, ריפודי בד מסוג Script ועוד. ניתן להוסיף גם חבילת 'לקשרי' בתשלום (סביבות 25 אלף שקל) עם פנסי LED מלפנים ומאחור, גג שמש, מפתח חכם, מראות צד מתקפלות ומחוממות, חישוקים בלעדיים, חבילת תאורה פנימית ועוד.

באגף הבטיחות, נושא ה-Q2 מערכות בטיחות אקטיביות חיוניות: בקרת סטיה מנתיב עם תיקון אקטיבי של ההיגוי, התרעה מסוכנת על קרבה מעצמים (Front Assist), פיקוח על שטחים "מתים" במראות הצד, מערכות בקרת יציבות, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, סיוע בלימה, משיכה, וכן נעילת דפרנציאל אלקטרונית XDS ושש כריות אוויר.

המחיר, החל ב-165 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully