וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטובה, יוקרתית וחזקה: לקסוס LC500 החדשה בישראל

27.8.2017 / 11:58

לקסמוטורס תשווק את ה-LC500 החדשה בישראל בשתי גרסאות מנוע - V8 והיברידית, בחיבור אל תיבת 10 הילוכים אוטומטית ורמות אבזור עשירות. המחירים, החל ב-725 אלף שקלים

אתר יצרן

אל דגם ה-RC הספורטיבי של לקסמוטורס, יבואנית דגמי לקסוס בישראל מצטרפת השבוע גם לקסוס LC500 החדשה - מכונית הקופה הבכירה של מותג הפרמיום היפני. ה-LC500 משלבת אלמנטים עיצוביים משפת העיצוב הנוכחית של לקסוס וסימנים ממכונית הקיצון האתלטית של לקסוס, ה-LFA, כאשר מתחת למכסה המנוע מציעה לבחירת הלקוחות מנוע היברידי ששה צילינדרים וכן מנוע שמונה צילינדרים.

ה-LC500, עליה תוכלו לקרוא בהרחבה במבחן הדרכים המצורף בתחתית העמוד, פותחה בארה"ב על בסיס קונספט מ-2012, במטרה לפנות לקהל שאולי החמיץ את ה-LFA הנדירה אך חיפש מכונית בעלת ביצועים משכנעים במחיר נמוך יותר. זו מכונית קופה במרכב "פאסטבק" 2 דלתות קרבי ואווירה מפוארת בתא הנוסעים שיושבת על פלטפורמה חדשה, ה-GA-L; אורכה כ-4.76 מ', רוחבה 1.92 מ', גובהה נמוך מ-1.37 מ' ובסיס הגלגלים הוא 2.87 מ'.

סידור ההושבה ל-2 אנשים מפצל את שטח הנהג והנוסע לשני אזורים נפרדים על ידי תעלה רחבה במרכז. כנהוג בדגמי לקסוס, איכות הגימור גבוהה והביצוע מרשים; במרכז הקונסולה מסך 10 אינטש ולוח מחוונים בגודל 8 אינטש עם תמיכה בכל המערכות בטלפונים החכמים. מסביב, מערכת שמע מתקדמת עם 12 רמקולים, בקרת אקלים עם מטהר אוויר, דיפוני עור, תאורת אווירה ועוד.

בקרביה של ה-LC500 מנוע ששה צילינדרים היברידי, ומעליו מנוע שמונה צילינדרים. יחידת הכוח ההיברידית מפיקה 359 כ"ס ומאיצה ל-100 קמ"ש ב-5 שניות באמצעות תיבת הילוכים אוטומטית 10 מהירויות. תיבה זו משרתת גם את הדגם הבכיר במשפחה, לו מנוע בנפח 5.0 ל' המחלץ 477 כ"ס. ההאצה ל-100 קמ"ש נאמדת ב-4.7 שניות ועד 270 קמ"ש מרביים. בדגם זה קיימת גם תוספת אינטגרלית של ספוילר אחורי נשלף, דפרנציאל אחורי מוגבל החלקה ועוד, נגזרת מחבילת ה-Fuji Circuit Performance.

על צמד הנוסעים מגוננת שמיכת בטיחות רחבה של לקסוס שכוללת כמעט כל פונקציה המוצעת כיום בכלי רכב חדישים; החל מבליינד ספוט (פיקוח על שטחים "מתים" במראות הצד), בקרת סטיה מנתיב, התרעה בפני התנגשות, בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, תאורה אדפטיבית ועוד.

המחירים ללקסוס LC בישראל יחלו ב-725 אלף שקלים ועד 795 אלף שקלים לדגם ה-LC500 החזק ביותר בסדרה.

  • עוד באותו נושא:
  • לקסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully