וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת בשיקום: סיטרואן C5 עוד לא אמרה את המילה האחרונה

24.9.2017 / 8:55

סיטרואן C5 תחזור לייצור סדיר בעוד פחות משלוש שנים, כך מבטיחה מנהלת המותג העולמית. "בשל הבידול מ-DS, יש מקומות שצריך למלא אותם"

מתיחת פנים לסיטרואן C5. אתר יצרן
סיטרואן C5 תחזור בשנת 2020/אתר יצרן

סיטרואן תייצר את הדור השלישי של מכונית המנהלים (משפחתית גדולה) C5 בשנת 2019, כך אמרה מנהלת המותג לינדה ג'קסון במסגרת תערוכת הרכב בפרנקפורט המסתיימת היום (ראשון) בגרמניה. סיטרואן הפסיקה לייצר את ה-C5 באירופה לפני כארבעה חודשים, אך בסין היא ממשיכה את פעילותה.

ג'קסון אומרת כי הבידול ממותג DS היוקרתי ב-2014 שנועד למצבו כמוצר פרמיום, ייצר חוסרים שצריך למלא אותם בעתיד, שעה שבסיטרואן מתחילים להגדיל את ההיצע עם גרסאות פנאי חדישות, בהן ה-C3 וה-C5 איירקרוס.

סגמנט המנהלים חווה ירידה כמעט רוחבית בפופולריות שלו לפני כמה שנים על רקע הנסיקה של רכבי הפנאי, אולם בשנתיים האחרונות היצרנים מלאו את המצברים וגלגלו החוצה כלי רכב שהצליחו לכרסם בדומיננטיות של הקרוסאוברים המשפחתיים, אם כי עדיין מדובר בשיעור קטן יחסית.

ה-C5, שהוצגה לראשונה כאב טיפוס בסוף שנות ה-90 החליפה את סיטרואן קסנטיה וכמוה התהדרה בנוחות נסיעה מהמעלה הראשונה. בארץ נמכרה בשני הדורות שלה בין 2001-2015 במפרטים מצומצמים, כאשר הדגם האחרון שווק עם מנוע 1.6 ל' טורבו THP לו 156 כ"ס, ותיבת 6 הילוכים אוטומטית.

בסיטרואן מפנים את רוב תשומת לבם לדגם אסטרטגי שישווק בקרוב, ה-C5 איירקרוס, התשובה הצרפתית לקיה ספורטאז' ודומיו. האיירקרוס יהיה הדגם הראשון של סיטרואן שמקבל את מערכת המתלים החדשה המבוססת על בוכנות הידראוליות עם שיכוך מדורג. מערכת זו מחליפה באופן לא ישיר את מערכת המתלים ההידורפנואמטית שאמנם זיכתה את מכוניות החברה בנוחות מופתית, אך גם הייתה מורכבת מבחינת מכלוליה וכבדה.

ג'קסון מעירה, שלמרות שיתוף הפעולה עם אופל - המותג הגרמני שנרכש על ידי קונצרן פיג'ו-סיטרואן מידי ג'נרל מוטורס, הצרפתים לא יחלקו עם אופל/ווקסהול את הטכנולוגיה של מערכת המתלים החדשה. זאת ועוד לדבריה, לאופל לא תהיה שום השפעה כלכלית על היקף הדגמים שיסטרואן תייצר בשנים הבאות.

  • עוד באותו נושא:
  • סיטרואן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully