וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

50 ק"מ לליטר: אודי A3 אי-טרון החדשה בישראל

8.11.2017 / 14:11

צ'מפיון מוטורס החלה לשווק את אודי A3 אי-טרון ההיברידית עם מנוע בנזין מחובר למערכת הנעה חשמלית בעלת חסכון משמעותי בצריכת הדלק. המחירים, החל ב-194,900 שקלים לתקופת ההשקה עד סוף השנה הנוכחית

אודי אי שלוש אי-טרון. יצרן, אתר יצרן
אודי A3 אי טרון ההיברידית בישראל/אתר יצרן, יצרן

יבואנית דגמי אודי לישראל צ'מפיון מוטורס פרסמה היום (רביעי) כי החלה לשווק בארץ את הגרסה ההיברידית (פלאג-אין) של סדרת ה-A3. דגם זה מגיע כאמור עם יכולת טעינה מהשקע הביתי ומערכת המסוגלת לנצל את הסוללות לטובת נסיעה למרחק מוגבל על טהרת החשמל.

זהו הרכב השני של צ'מפיון מוטורס בישראל מסדרת ה-E טרון כשלפניו נחת בארץ ה-Q7 ההיברידי. בדומה למוביל הנוסעים הבכיר, ה-A3 ההיברידית משתמשת בשילוב קונבנציונלי של מנוע בערה משודך למנוע חשמלי וסוללות. בחרטום שוכנת יחידת כוח מוגדשת טורבו בנפח 1.4 ל' עם כ-150 כ"ס, אליה חובר מנוע חשמלי בהספק של 102 כ"ס. התפוקה המשוקללת של המערכת היא 204 כ"ס ו-33.6 קג"מ.

התיבה היא מסוג S טרוניק עם שש מהירויות, וזו מאיצה את ה-A3 האקולוגית ל-100 קמ"ש ב-7.6 ש' ועד 220 קמ"ש מרביים. עם זאת, היא קצת פחות דינמית מאחותה הרגילה שכן היא סוחבת על כתפיה תוספת של כ-150 ק"ג. הטווח המרבי של הסוללות בכל אופן הוא כ-50 ק"מ בין טעינות וצריכת הדלק המשולבת היא עד 55 ק"מ לליטר על פי היצרן. משך טעינת הסוללות משקע ביתי אורך בין שעתיים לשלוש. הטווח המקסימלי של המכונית (חשמל ו-בנזין) הוא 934 קילומטרים.

ה-A3 אי-טרון מגיעה עם חבילת אבזור אחת, וכן אפשרות להרחיבה עם מהדורת 'לקשרי' בתוספת של 14 אלף שקלים. הציוד התקני מגיע עם מסך ראשי 7 אינטש, מערכת שמע עם 10 רמקולים, בלוטות', ריפודים מהודרים ועוד. חבילת לקשרי מוסיפה גם גג-שמש פנורמי, שמשות אחוריות כהות, מושב נהג מתכוונן חשמלית, וחישוקי סגסוגת 18 אינץ' על צמיגים רחבים יותר. באגף הבטיחות, ניתן למצוא 7 כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור מרחק מלפנים, בקרת סטיה מנתיב, זיהוי כלי רכב בשטח "מת" במראות הצד, תאורה אדפטיבית ועוד.

ניב אורון, מנהל חטיבת Audi: "אין זה מפתיע שהמותג שהמציא ומוביל את סגמנט הקומפקט פרמיום יהיה הראשון להשיק רכב פלאג אין הייבריד בסגמנט זה. Audi A3 Sportback e-tron מציע למעשה הרבה יותר מהכל: יותר עוצמה וחווית נהיגה, יותר אבזור ויותר חסכון בדלק - כל זאת במחיר כניסה אטרקטיבי".

המחירים לאודי A3 אי-טרון יחלו ב-194,900 שקלים לתקופת ההשקה ( עד סוף 2017). לאחר מכן יעמוד המחיר על 204,900 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully