וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסנט: הקרוסאובר הגדול בתולדות סובארו יוצא לדרך

29.11.2017 / 10:29

היצרנית היפנית חשפה רכב פנאי גדול מידות שיתמודד בין היתר מול שברולט טראוורס ופורד אקספלורר. האסנט, נכנס לנעליו של הטרייבקה

אתר יצרן

סובארו חוזרת לשחק בקטגוריית הקרוסאוברים הגדולים עם דגם חדש שנקרא 'אסנט' (Ascent, תנועה כלפי מעלה). הקרוסאובר החדש שנשף לפני שעות אחדות בתערוכת הרכב בלוס אנג'לס, הוא למעשה גרסת ייצור לקונספט Viziv-7 שהוצג באותה תערוכה בשנה שעברה. הוא ייוצר בארה"ב במפעל לאפייט שאינדיאנה, ושיווקו הרשמי יחל ברבעון השני של 2018.

אסנט, שמחליף את טריבקה ששיווקו הופסק ב-2014 עקב מכירות חלשות, הוא הקרוסאובר הגדול ביותר בתולדותיה של סובארו. כרכב שמיועד בעיקר לשוק האמריקני מידותיו דומות למתחרים מתוצרת מקומית כמו שברולט טראוורס ופורד אקספלורר - שניים מרבי המכר בקטגוריה בצפון אמריקה.

אורכו 499 ס"מ, רוחבו 193 ס"מ, גובהו 182 ס"מ ובסיס גלגליו 289 ס"מ. הוא מבוסס על הפלטפורמה הגלובלית החדשה של סובארו בה משתמשת בין היתר גם אימפרזה החדשה, ומציע 3 שורות של מושבים בשתי תצורות: 7 או 8 מושבים. לטענת סובארו המרחב הפנימי עצום והדלתות האחוריות נפתחות בזווית רחבה כדי להקל על הכניסה והיציאה מהשורה השלישית.

רשימת האבזור ארוכה וכוללת מערכת מולטימדיה משודרגת אותה סובארו מכנה 'Starlink', עם קישוריות אנדרוייד אוטו ואפל קארפליי, נקודת Wi-Fi לטובת נוסעי הרכב, 8 שקעי USB ו-19 מחזיקי כוסות. אבזור הבטיחותי כולל את כל מה שיש לסובארו להציע כמו בלימה אוטונומית בחירום, התרעת סטייה מנתיב, התרעת רכב בשטח "מת" ועוד.

בכל הנוגע למכלולי ההנעה, סובארו נותרה נאמנה למסורת שמנחה אותה מעל 30 שנה: הנעה כפולה ומנוע בוקסר. מדובר בהנעה כפולה סימטרית שמשולבת עם מערך אלקטרוני שמכונה אצלם X-MODE, אשר מנתב את חלוקת הכוח בין הגלגלים וגם שולט על כל אחד מארבעת הבלמים בנפרד. לטענת סובארו לקרוסאובר גם יכולת שטח טובה בזכות מרווח גחון של 21.75 ס"מ וזוויות נדיבות של גישה ונטישה.

בנוסף לכך, לאסנט גם מנוע בוקסר חדש. זהו מנוע טורבו-בנזין, 4 צילינדרים, מוגדש טורבו בנפח 2.4 ליטר שמפיק 260 כ"ס. הוא משולב עם תיבת הילוכים אוטומטית רציפה לניאטרוניק משופרת וביחד הם מאפשרים זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 7.5 שניות.


מסמל"ת יבואנית סובארו לישראל, נמסר לוואלה! רכב שהיא בוחנת את מכירת הדגם גם בישראל, אולם טרם נתקבלה החלטה.

סובארו אסנט. יצרן, אתר יצרן
סובארו אסנט/אתר יצרן, יצרן
סובארו אסנט. יצרן, אתר יצרן
סובארו אסנט/אתר יצרן, יצרן
סובארו אסנט. יצרן, אתר יצרן
סובארו אסנט/אתר יצרן, יצרן
סובארו אסנט. יצרן, אתר יצרן
סובארו אסנט/אתר יצרן, יצרן
סובארו אסנט. יצרן, אתר יצרן
סובארו אסנט/אתר יצרן, יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • סובארו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully