וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק גל גדות: חמשת מרדפי המכוניות של 2017

31.12.2017 / 13:49

עם מבול סרטי אקשן שמערבבים אדרנלין באוקטן גבוה במיוחד עם מרדפי מכוניות בקצב מסחרר, שנת 2017 עוזבת אותו בחריקת צמיגים ומשאירה אתכם לצפות בחמשת המרדפים האלו

חמשת המרדפים הטובים של 2017. יח"צ, ניר בן טובים
סצנת המרדף ההמונית בניו-יורק ב"מהיר ועצבני 8"/ניר בן טובים, יח"צ

למרות שבכל הקשור לקולנוע העולמי השם החם ביותר בישראל היה איך לא – גל גדות, אנחנו כחובבי רכב לא יכולים להתלונן. השנה הגיעו למסכי הקולנוע כמה וכמה סרטים שסיפקו לחובבי ההגה כמה סצנות מרדפים שבהחלט אפשר להכניס לרשימה של "חובת צפייה".

אז ריכזנו עבורכם חמישה מהבולטים והמדליקים יותר, שגם אם פספסתם, תוכלו לקבל אותם כאן במנה אחת מרוכזת, ועם המעסיקים שלכם הסליחה על הירידה בפריון העבודה שלכם בדקות הקרובות.

חי את הלילה

הראשון בחמשת המרדפים שלנו מקבל את הבכורה לא מכיוון שמדובר בסרט בלתי נשכח, אלא בעיקר כי כל כך התרגלנו למצוא מכוניות חדשות ועתירות סוסים במרדפי מכוניות שפתאום סצנה שבה דוהרות מכוניות פורד, ביואיק ושברולט משנות ה-20 וה-30 ולא הייתה אמורה לייצר כל כך הרבה אקשן, מצליחה להיראות טוב כל כך. מה שמוכיח שבמאי, צילום ועריכה טובים יכולים להכניס הרבה מאוד דינאמיות גם במכוניות האלו.

בייבי דרייבר

הסרט השני ברשימה שלנו נכנס למקום השני בשל העובדה שבניגוד לשימוש המאסיבי בגרפיקה ממוחשבת ופעלולים ערוכים בטכנולוגיית CGI, המרדפים בסרט הזה צולמו עם מכוניות אמיתיות ובחלק גדול מהמקרים, אלו השחקנים עצמם שמבצעים את פעלולי הנהיגה. הכוכבת בסצנה הזו היא סובארו איפרזה WRX מהדור הקודם שממלטת את גיבורי הסרט לאחר שוד בנק.

אוברדרייב

אז נכון, אנחנו מודים שהעלילה ב"אוברדרייב" לא בדיוק מקורית. גנב רכב שמנסה לצאת ממעגל הפשע, מסתבך עם המאפיונר הלא נכון ונאלץ לצאת למשימת גניבת מכוניות בשירותו. כמובן שלתוך כל הקלחת הרגילה הזו נכנסת יריבות אחים, בחורה וכל שאר הירקות למרק הוליוודי.

אבל כל אלו לא מעניינים כמו המכוניות שרואים בסרט הזה, כולל פרארי 250GTO או בוגאטי אטלנטיק, פורשה 365 ועוד ועוד. כאן בחרנו את סרטון המרדף שלא ברור למי הוא מחמיא, למכוניות הב.מ.וו שבורחות מניידות המשטרה, או לפורד פוקוס דור ראשון שמגלמות את הניידות האלו ומצליחות לשמור על הקצב...

Collide

אל תוך המישמש הממוחזר של נהג מוכשר, בחורה חטופה ופושעים (אנטוני הופקינס ובן קינגסלי) שחוטפים וסוחטים את הבחור לביצוע משימת הברחה מוסיף הסרט הזה רשימה נאה של מכוניות מדליקות כמו יגואר F טייפ, XFR, מרצדס SLS AMG, אסטון מרטין, פורשה קאיין, חיפושית ישנה ואפילו סיטרואן C5 סטיישן בסצנת המרדף שבחרנו כאן המתרחשת באוטובאהן.

מהיר ועצבני 8

אז בסדר, אפשר לאהוב את הסדרה הזו ואפשר גם לא לסבול את מחוזות הדמיון הפרוע שהיא נדדה אליה. מסרט חצי מחתרתי על סצנת השיפורים ומירוצי המכוניות הלא חוקיים של לוס אנג'לס, הפכו חבורת הנהגים/משפרי המכוניות/האקרים/שוטרים למעין ליגת הצדק שמתרוצצת ברחבי העולם.

אבל לא משנה מה חושבים עליה, מדבר אחד אי אפשר להתעלם, בסרט האחרון, העמידו היוצרים רף גבוה במיוחד של מרדפי מכוניות מרהיבי עין. מכולם בחרנו בזה שמתרחש ברחובות ניו-יורק וכולל את סצנת המכונית הנוסעות מעצמן בכביש ואל תוך הכביש מחניון רב קומות.

ברוכים הבאים למציאות של מכוניות אוטונומיות נשלטות מרחוק...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully