וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בהשקת האתר הראשון בישראל שמאפשר קניית מכונית באינטרנט

3.1.2018 / 7:39

בעתיד הקרוב כולנו נרכוש רכב מהמחשב או מהמכשיר הנייד, ואתר CarBay מאפשר לראשונה רכישת מכונית ישירות מהאתר ולקבל אותה במסירה ישירה. באתר מגוון עצום של דגמים בהנחות ענק. אבי צור, מנכ"ל קל אוטו: " carbay תספק פתרונות של מגוון, נוחות ומחירים אטרקטיביים"

צילום מסך

אם בעבר קניית רכב אילצה אותנו ללכת לאולמות תצוגה ולהתמקח עם נציגי מכירות, כיום העתיד כבר כאן. הטכנולוגיה משנה את עולם הרכב בכל מיני רבדים וגם אספקט הרכישה עומד להשתנות. מהפכת האינטרנט מגיעה לענף הרכב עם השקת CarBay, אתר האינטרנט הראשון למכירת רכב חדש בישראל מקבוצת קל אוטו. מדובר בלא פחות מאשר מהפכה צרכנית שמסמלת את שינוי הרגלי הצריכה של הציבור ביחס לקניית רכב ברשת. ארבע שנים לאחר שהחלה רפורמת רכב חדש (0 ק"מ) אפשר לראות כיום ניצנים של שינוי בשוק וירידת מחירים ברכב חדש.

מהו החזון של מקימי האתר? מה שאמזון עשתה לעולם הקניות, תעשה CarBay לעולם רכישת הרכבים בישראל. המגמה המסתמנת היא שבעתיד הקרוב כולנו נרכוש רכב מהמחשב, מהמכשיר הנייד או מהטאבלט.

אתר CarBay מאפשר לראשונה רכישה מלאה של הרכב ישירות מהאתר עם מסירה של המכונית עד הבית. באתר ניתן למצוא מגוון עצום של דגמים בהנחות ענק ממחירי היבואנים ולחסוך עד עשרות אלפי שקלים בקניית רכב 0 ק"מ. יופעל מרקטפלייס שיעניק אפשרות למגוון שירותים נלווים כגון, שירות, מגוון, רכב, ייעוץ מקצועי, מימון, טרייד אין, אחריות, ביטוח, שחלוף, מסירה בבית הלקוח (מג'יק קאר) או נסיעת מבחן.

"זאת פעם ראשונה שיש אתר שבבעלותו הסחורה", אומר שמוליק קליין, יו"ר ובעלים קבוצת קל אוטו, "CarBay הוא מהפכה וישנה את מכירת הרכב במדינת ישראל".

תהליך הרכישה מתבצע באופן מקוון - בהעברה בנקאית, עסקת מימון משתלמת או תשלום מלא בכרטיס אשראי. האתר מציג את כל פרטי המכונית והעסקה בצורה השקופה ביותר. האתר גם מאפשר ביטול עסקה תוך שני ימי עסקים, ברכישה מאובטחת על פי תקני האבטחה המחמירים ביותר.

"CarBayמובילה מהפכה צרכנית ויצירת סטנדרט חדש של מקצועיות בכל הקשור לקניית רכבים בישראל", אומר אבי צור, מנכ"ל קבוצת קל אוטו, "פיתחנו מוצר טכנולוגי שמותאם לעולם החדש שבו אנשים קונים באינטרנט במחירים מוזלים בקלות ובנוח ומתאימים את חווית הרכישה לעולם המודרני. כיום בעולם, על פי נתוני מחקר גוגל, 92% מרוכשי רכב פוטנציאליים עושים מחקר מקדים באינטרנט טרם רכישת רכב. אנו עדים להיעלמותם האיטית של אולמות תצוגה. האתר מספק פתרונות במודל הייברידי המשלב טכנולוגיה דיגיטלית ומענה אנושי ועונה על הצרכים החשובים של הלקוחות - מגוון בכל קטגורית רכבים, נוחות ומחירים אטרקטיביים".

עד 35% הנחה על מגוון רכבי מיני: ניסאן מיקרה ב-65,900 שקלים

עד 25% הנחה על מגוון ג'יפונים: פיג'ו 2008 ACTIV GO ב-102,900 שקלים

עד 25% הנחה על מגוון רכבי סופר-מיני: פיג'ו 208 ב-74,900 שקלים

עד 15% הנחה על מגוון רכבי SUV: קיה ספורטאז' ב-138,500 שקלים

לקבלת מידע ולמבצעים באתר CarBay הקליקו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף CarBay

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully