וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה לקרוסאובר המשפחתי הגדול של סיאט - טראקו

20.2.2018 / 10:42

מוביל הנוסעים המשפחתי של סיאט יתחרה בניסאן אקס-טרייל, פיג'ו 5008 ועוד. טראקו החדש עם 7 מושבים בדרך לכבישים בסוף השנה

צלמים זמניים מורשים

(בסרטון: סיאט אטקה)

סיאט פרסמה אמש איור ראשון של הקרוסאובר 7 מושבים החדש של המותג הספרדי - טראקו. דגם זה ישלים את סיאט ארונה ואת אטקה עם חלל פנימי נאות למשפחה המורחבת והיצע גדול של מנועים ואבזור. הוא יוצג רשמית בסוף השנה הנוכחית, כלומר בישראל נראה אותו מתישהו במהלך שנת 2019.

סיאט קיימה "תחרות" לסינון שמות עבור הקרוסאובר הגדול שלה והפקידה את גורלו בידי מצביעים באינטרנט; מעל 146 אלף אנשים השתתפו במשאל כאשר 50 אלף מהם הצביעו עבור הכותר החדש, שנקרא כאמור על שם עיר בספרד. את המקום השני מאכלס הכותר אווילה עם כ-28% מכלל ההצבעות ובמקום השלישי ארנדה. במקום הרביעי אלבורן.

השם המודרני של העיר טראקו הוא טרגונה הממוקמת באזור הצפון-מזרחי של קטלוניה, עם שורשים היסטוריים עמוקים הקשורים לתקופת שלטונה של האימפריה הרומאית. בסיאט אומרים כי טראקו משקף את הערכים התרבותיים של סיאט בין אם אלו נגזרים מאסתטיקה, איכות או יכולת.

סיאט טראקה. יצרן, אתר יצרן
סיאט טראקו תחת הצללה/אתר יצרן, יצרן

הטראקו הוא הרכב הראשון בתולדותיה של סיאט שנבחר בצורת משאל וזהו הכותר ה-14 בתוך קו הדגמים של סיאט. חלפו יותר מ-36 שנים מאז סיאט חיברה בין ערים למכוניות כאשר היא הכריזה על המכונית המשפחתית 'רונדה' ב-1982. מאז, עוד 12 דגמים הקרויים על שם עיר בספרד הצטרפו למשפחה: איביזה, מלגה, מרבלה, טולדו, אינקה, אלהמברה, קורדובה, ארוסה, ליאון אלתאה ושני האחרונים - אטקה ו-ארונה.

פולקסווגן יעמידו את כל הכלים שברשותם לטובת הטראקו כדי שזה יוכל להתחרות בסגמנט שצובר תאוצה מחדש בשנים האחרונות, עם הצגת כלי רכב דוגמת פיג'ו 5008 החדש שהוסב ממיניוואן לרכב כביש-שטח. הבכורה הרשמית עשויה להתרחש בתערוכת הרכב בפריס שתפתח בתחילת אוקטובר.

  • עוד באותו נושא:
  • סיאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully