מה שלא תעשה חברת שברולט, יעשה מהנדס ונהג המירוצים ריבס קאלאוואי. סדנת הרכב הקרויה על שמו - "קאלוואי קארס", עומדת בפני פיתוח של מרכב קופה-סטיישן ("שוטינג ברייק") עבור שברולט קורבט C7, כדי להתחרות - בקטנה, במכוניות כמו פרארי FF בין היתר.
מרכב הקופה הייחודי של קאלוואי, או "קאלוואי ארו-וואגון", נוצר בתהליך מיוחד שנקרא KRTM, ראשי תיבות ל-Krämer Resin Transfer Molding, המאפשר להשתמש ברכיבי קרבון במקרה דנן במרקם אחיד וקשיח, ובשלב אחד מהיר כדי לחסוך בזמן ועלויות.
הבסיס של המכונית יהיה שברולט קורבט קבריולה "סטינגריי" החדשה שנחשפה לאחרונה, ועליה ילבישו את המבנה השלוח בסיום התאמות וחיזוקים לשלדה. קאלוואי טוען שאחרי שתסתיימנה כל העבודות הנחוצות, המכונית תוכל להגיע למהירות מרבית של מעל 200 מיליים לשעה, שהם כ-320 קמ"ש.
המנוע של הקורבט אירו-וואגון הוא ה-6.2 ל' V8 של GM המפתח 450 כ"ס ו-62.2 קג"מ. החיבור הוא לתיבת שבעה הילוכים אוטומטית, וזו תאיץ אותה ל-100 קמ"ש ב-4 שניות.
על פי דיווחים מאתר החברה של קאוולאי, הסדנה האמריקנית תייצר את המרכב על פי המשובים שיתקבלו מהקהל. השיווק יהיה במקביל להתחלת מכירותיה של הקורבט החדשה, אולם תוספת המחיר של קאלוואי נאמדת בעוד כ-15 אלף דולרים, כלומר בגזרת ה-70 אלף דולרים (280 אלף שקלים לפני מס).