לקסוס הזניקה בסין את המכונית השנייה בסדרת ה-GS שלובשת את הסימול האקולוגי "h". החברה מרחיבה בכך לראשונה את שורות דגמי הסאלון ההיברידים ותשיק במהלך החודשים הקרובים את ה-300GSh, האחות הקטנה של המכונית המוצלחת ביותר (לדעת רבים) של לקסוס, ה-450GS הייבריד.
ה-300 היא חלק נוסף בהתכנות מותג היוקרה, שבין השאר כלל הנחיות להנגיש את המכוניות ההיברידיות מפלח היוקרה גם לקהל צעיר יותר (אך עם זאת אמיד כמובן) לצידה של ה-200 סי טי הקומפקטית. היא לובשת עיצוב זהה לגרסת הבנזין הרגילה, אך תצויד בתא הנוסעים מעודכן בתצוגות המפקחות על הסוללות וכל שאר ההיבטים הירוקים (מצבי נסיעה, טווח חשמלי ומתח טעינות).
באגף הטכני, תבוסס הלקסוס החדשה על המנוע של ה-IS ההיברדית. משמע, מנוע ארבעה צילינדרים בנזין בנפח 2.5 ל' בעל תפוקה מרבית של 220 כ"ס בטכנולוגית הזרקת דלק DS-4 ובחיבור אל תיבת הילוכים אוטומטית. צריכת הדלק הממוצעת שלה תעמוד על 20 ק"מ לליטר ופליטת דו תחמוצת הפחמן היא מהנמוכות בסגמנט - 110 גק"מ. לשם השוואה, טויוטה פריוס פולטת כ-98 גק"מ.
לקסוס נמצאת כיום במגמת גידול, כאשר אשתקד מכרה פי 6 יותר מכוניות מסדרת ה-GS לעומת התקופה המקבילה ב-2011. בישראל, מכרה היבואנית 'לקסמוטורס' 94 עותקים - צמיחה של 11% בהשוואה לשנה שלפני כן. ה-G300h, צפויה להגיע כאמור לישראל בינואר 2014, כך מסרה היבואנית. המחיר טרם נקבע.
מבחן: לקסוס 450h מאיצה מהר יותר מאודי R8
ספינת פאר: לקסוס LS החדשה במבחן
עוד הרבה על לקסוס בוואלה! רכב