וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה סיד החדשה בישראל החל מ-125,500 שקל

שי ארז

3.5.2013 / 8:31

קיה משיקה בישראל את הCEED החדשה. הבשורות העיקריות הן גיר כפול מצמדים ראשון בדגמי החברה, שלל גרסאות עם מנועי בנזין ודיזל אוטמטיות וידניות והפתעה בהמשך

חברת טלקאר, יבואנית קיה בישראל, השיקה את ה-CEED החדשה בישראל במחירים החל מ-125,500 שקלים לגרסת הדיזל ו-127,000 למנוע הבנזין. אחרי שהסיד הראשונה באה לעולם ב-2007 וסימלה את תחילתה של מהפכה בתוך החברה הקטנה מדרום קוריאה, כעת מגיע הדור החדש כשהוא כבר מתייצב עם גב של אחת מחברות הרכב המרעננות והמעניינות בעולם ומתחרה לגיטימי לאריות מיפן ואירופה בסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות.

הסיד החדשה נמוכה, ארוכה ורחבה יותר מקודמתה. האורך הכולל גדל ב-50 מ"מ (ל-4,310 מ"מ בדגם ה-5 דל'), הגובה הופחת ב-10 מ"מ (ל-1,470 מ"מ) ולמרות שהיא מבוססת על פלטפורמה חדשה, בסיס הגלגלים נשאר כשהיה עם 2,650 מ"מ. כל אלו מעניקים לסיד החדשה מראה דינמי וזורם הודות למעצב הראשי ונשיא קיה פיטר שרייר.

הסיד החדשה מגיעה עם שני מנועים לבחירה - בנזין ודיזל בשתי רמות גימור LX הבסיסית ו-EX הגבוהה יותר כשאחד החידושים המעניינים הוא הופעתו, לראשונה בדגמי החברה, של גיר כפול מצמדים יבש DCT בעל שישה הילוכים ואפשרות לתפעול ידני. הגיר, כמו שאר הרכב ייהנה מאחריות של שבע שנים כמקובל בכל דגמי קיה בישראל.

מנוע הבנזין GDI בנפח 1,600 סמ"ק עם הזרקה ישירה וגיר DCT, מפיק 135 כוחות סוס ואמור, על פי נתוני היצרן להאיץ תוך 9.9 שניות מאפס למאה, ליהנות מצריכת דלק של כ-17.2 קמ"ל ופליטת מזהמים של 119 גר" לק"מ. לעומתו, מנוע הדיזל יגיע גם בנפח של 1,600 סמ"ק מוגדש, אך מפיק 128 כוחות סוס והוא יוצע עם תיבת הילוכים אוטומטית וידנית. על פי נתוני היצרן, התאוצה מאפס למאה אורכת קצת פחות מ-11 שניות, צריכת דלק משולבת (יצרן) של 4.1 ליטר לכל 100 קילומטר (כמעט 25 קמ"ל) ופליטת מזהמים נמוכה של 97 גר' לק"מ.

כל הדגמים יגיעו כשהם מצוידים בין היתר כסטנדרט עם תאורת יום ופנסים עוקבי פניה בחזית. תא הנוסעים נהנה משפע של תאי אחסון ונפחו של תא המטען בדגם ה-5 דלתות הוא 380 ליטר ו-528 ועד 1,660 ליטר בדגם הסטיישן עם ובלי מושבים מקופלים בהתאמה. 6 כריות אוויר ומערכות בטיחות מתקדמות אחראים לציון המקסימלי שהשיגה הקיה במבחני הריסוק של היורו NCUP - 5 כוכבים. הסיד תיוצר במפעל בזילינה של החברה בסלובקיה והיא מיועדת בשלב הזה לשיווק רק באירופה וישראל.
מחירה של הסיד החדשה יחלו ב-125,500 שקל עבור גרסת מנוע הדיזל הידנית , ימשיך עם גרסת הסטיישן LX (בנזין) במחיר של 127,000 שקל. מעליה תוצע הסיד (בנזין) ברמתEX 5 תמורת 127,900 שקל וקרצה ההיצע, תוצע הסיד סטיישן (אוטומטית) במחיר של 149,000 שקל. בהמשך השנה תגיע גם הה'פרו-סיד' בעלת מרכב ה-3 דלתות, אולם מחירה טרם נקבע. בנוסף, נבדקת האפשרות לשווק בישראל את הגרסה הספורטיבית והחזקה (200 כ"ס) של הסיד GT, וגרסת ה-1.4 ידנית עם 109 כוחות סוס תפסיק להגיע לישראל.


עוד על קיה בוואלה! רכב

קונים רכב חדש? קבלו מבחן דרכים

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

מבחני ריסוק קיה סיד. אתר יצרן
מבחני ריסוק קיה סיד/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • קיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully