נדמה שמכונית המנהלים הולכת ודועכת. אם פעם יצרניות הרכב השתילו את כל הטכנולוגיות והיכולות שלהן במשפחתיות גדולות, אלה הבחינו בשנים האחרונות בנטישה המונית של הלקוחות לכוון קרוסאוברים בינוניים, ובתקופה הזו שהדלק עולה והמסים מכלים את החסכונות - חלה נהירה גם לכוונם של רכבי פנאי קומפקטיים.
הקיטון בקטגוריה הוא רציף, ונמשך מזה מספר שנים. ולמרות שדגמים פופולריים בישראל כמו מאזדה 6 הנאה נחשבים עדיין לסיפור הצלחה, אי אפשר להמלט מהתחושה שהעסק מתכווץ והקבוצה מאבדת את חוזקה.
קטגורית ה"מנהלים" (משפחתיות גדולות) מורכבת בארץ ממגוון לא אחיד ברמתו - עם מכוניות יקרות מאוד, יקרות פחות וכאלה שמדורגות איפשהו במרכז לכוון הציים וחברות ההשכרה. המכנה המשותף להן הוא שכולן פחות או יותר במידה זהה, אבל מה שמתחולל מתחת למכסה המנוע והשלדה, נו זה כבר סיפור אחר.
אז מי תהיה המועמדת שלכם לתחרות גמר מכונית השנה 2013? הצביעו, יש לכם הקלקה אחת בלבד!
מי תהיה המשפחתית/קומפקטית של השנה?
מהי הסופר מיני הטובה ביותר בארץ?
מהי מכונית המיני הטובה ביותר בישראל?
מכונית השנה: משפחתיות גדולות
20.11.2013 / 14:30