וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונית השנה: משפחתי/קומפקטי

משאל מכונית השנה 2013 בוואלה! רכב מגיע אל הקטגוריה הפופולארית ביותר בישראל: משפחתיות וקומפקטיות. הצביעו למועמדת שלכם לגמר הגדול

היכן שלא מסתכלים, רואים אותן בכל מקום. סדאן או קומפקטיות, בליסינג או בפרטי - אין ספק שמכוניות משפחתיות הן הלחם והחמאה של היבואנים. אי לכך, אפשר להכריז כי משאל מכונית השנה מתמקד עתה בקטגוריה הרווחית ביותר: משפחתיות סדאן וקומפקטיות. מעל 40 מכוניות משתתפות בקבוצה זו, כשהנמכרת ביותר בשנה-שנתיים האחרונות הייתה פורד פוקוס, שהספיקה לקטוף גם את תואר המכונית הנמכרת ביותר בעולם אשתקד.

השנה, נראה שהתחרות קשה עוד יותר, שכן אתם מתבקשים להכריע בין מגוון רחב של מכוניות, בהן אפשר למצוא תת משפחתיות כמו סקודה ראפיד, סיאט טולדו וקיה פורטה, לבין דגמים שפותחו להתחרות בסדרות נישתיות שהתגבשו במחצית השנייה של השנה, בחזיתן אודי A3 סדאן ומרצדס CLA שנושקות לתג מחיר של 200 אלף שקלים ומבוססות על הדגמים הקומפקטיים.

באירופה, מובן שהפערים קטנים יותר, והתחרות צמודה יותר בהשוואה לישראל. בנוסף לכך, ולאור חיבתנו לתא מטען נפרד, השוק המקומי מאמץ ומקדם גרסאות כפולות, כמו למשל הונדה סיוויק, מאזדה 3, פורד פוקוס או אופל אסטרה שנמכרות הן במרכב קומפקטי והן ב-4 דלתות. מכוניות אלה תיוצגנה במשאל על ידי דגם אחד.

כפי שאפשר להבחין, ההיצע עמוס וצפוף, ואתם מתבקשים להכריע למי מבין כל המועמדות מגיע להתחרות בגמר הגדול של 2013. יש לכם, כנהוג הקלקה אחת בלבד!

מי תהיה הסופר מיני של 2013?
מי תהיה המיני של 2013?

לתשומת לבכם: במשאל מכונית השנה בקבוצת המשפחתיות קומפקטיות, זוהתה הפעלה של מערכת הצבעות אוטומטית, אשר נועדה להציף את המשאל בהצבעות לטובת דגם אחד - מאזדה3. בשל הניסיון לעוות את תוצאות המשאל, חרף נסיונות המערכת לחסום את תוכנת ההצבעות, הוחלט לפסול את מיקומה של מאזדה 3.למען הסר ספק, אין בכל דבר בכדי להאשים את דלק מוטורס יבואנית מאזדה בהפעלת מכונת הצבעות זו או בכל ניסיון אחר להטות את תוצאות המשאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully