שוק המיני הצומח בישראל (9.9 אחוז נתח שוק) מקבל מתחרה חדשה וחשובה - יונדאי השיקה היום (שלישי) את הדור החדש של ה-i10 הקטנה. הדור החדש, כפי שגילינו בנהיגה הראשונה שערכנו בה בהשקתה העולמית, מציעה ממדים גדולים יותר (366.5 ס"מ לאורך, 166 ס"מ לרוחב ובסיס גלגלים של 238.5 ס"מ), תא נוסעים איכותי מבעבר (עם שלושה צבעים לבחירה - בז', כחול או כתום, בהתאם לצביעה החיצונית) וגם רמות אבזור עשירות יותר.
ה-i10 החדשה תציע בחירה בין שני מנועים: הראשון, שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר שמפיק 66 כ"ס (5,500 סל"ד) וכן 9.6 קג"מ (3,500 סל"ד) והוא ישודך לתיבה ידנית ואוטומטית לפי בחירה. המנוע הבכיר יותר יציע כבר ארבעה צילינדרים בנפח 1.25 ליטר שמפיק 87 כ"ס וכן 12.2 קג"מ והוא ישודך לתיבת הילוכים אוטומטית.
ארבע רמות אבזור שונות יוצעו במכונית זו, ועיקריהן כוללות שליטה מההגה על מערכת השמע, חיבורי AUX ו-USB (בלו-טות' רק ברמת באבזור הבכירה), חישני לחץ אוויר בצמיגים, 6 כריות אוויר ועוד.
המחירים יחלו ב-59,900 שקל עבור דגם ה-1.0 ליטר ידני ברמת אבזור אינספייר, 64,900 לדגם ה-1.0 ליטר אוטומטי ברמת אבזור אינסייט, 70,900 עבור דגם ה-1.0 אוטומטי ברמת אבזור פרימיום ויסתיים עם דגם ה-1.25 אוטומטי ברמת אבזור סופרים במחיר של 78,900 שקל.
מבחן ישראלי ליונדאי i10 החדשה תמצאו כאן בוואלה! רכב בקרוב.
נהיגה ראשונה: יונדאי i10 החדשה
לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל
יונדאי i10 החדשה בישראל. החל מ-60 אלף שקל
28.1.2014 / 11:07