וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקה ישראלית: ימאהה MT-09 החדש

12.11.2013 / 8:45

האופנוע העירום החדש של ימאהה הושק בישראל. המחיר, 69,985 שקלים, מה שמעמיד אותו באור חיובי מאוד בזכות התמורה הגבוהה

צילומים: רונן טופלברג

חודשים ספורים לאחר שרכבנו עליו לראשונה בהשקתו העולמית, ימאהה MT-09 החדש הושק רשמית בישראל. באירוע ההשקה, אפשרה מטרו מוטרו היבואנית רכיבת היכרות ראשונית עם האופנוע החדש ממרכז החברה בכפר סבא, אל כבישי הרכיבה בהרי ירושלים. ה-MT-09 החדש מביא בשורה של ממש לרוכבים, בדמות מחיר נמוך יחסית של 69,985 שקל בלבד. לדברי גדי אבירם מנכ"ל מטרו מוטור, ה-MT-09 החדש לא רק ימשוך רוכבים פעילים אליו ממותגים אחרים אלא גם יחזיר לרכיבה רוכבים שנטשו את התחום לפני שנים.

ה-MT-09 מצויד במנוע בעל שלושה צילינדרים בנפח של 847 סמ"ק ונתוניו הם 115 כ"ס ו-8.9 קג"מ. סדר הצתה של 120 מעלות הופך את פעולתו לחלקה ואחידה יותר, מה שלא רק נשמע ייחודי בנוף המקומי שלנו, אלא גם משפר את העברת הכוח אל הגלגל האחורי. תפוקת הכוח בו מדויקת מאוד, כשכבר בסל"ד נמוך של כ-4,000 יש כוח שימושי להאצות משיוט נינוח. בתחום הגבוה של הסל"ד, המנוע הופך בשרני יותר וממש כיף למשוך אותו אל עבר התחום החמש ספרתי.

הרכיבה הקצרה שניתנה לנו בישראל חיזקה את הרשמים שלנו מהשקתו העולמית - ה-MT-09 החדש מציע תנוחת רכיבה כמעט זקופה ונוחה, כשהרגליים מונחות במרחק נוח מהגוף והידיים קרובות בהתאם. התנוחה הזו מאפשרת רכיבה רצופה על גבו ללא קושי, כשגם המושב הנוח מסייע בכך. למרות שמדובר באופנוע זול באופן יחסי, התנהגות הכביש שלו טובה מאוד וניתן להניח שתוסיף להשתפר לאחר כיוונון המתלים בהתאם למשקל הרוכב.

בניגוד להצהרות קודמות, ה-MT החדש יגיע לארץ מצויד במערכת ABS למניעת נעילת הגלגלים ללא תוספת מחיר - יתרון חשוב נוסף לזכותו. ממטרו מוטור נמסר כי גם השיווק בפועל החל ובקרוב גם ימסרו הכלים הראשונים למזמינים, כאשר המשלוח הראשון נמכר כולו.

קונים אופנוע חדש? קבלו מבחן דרכים

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

השקה בישראל ימאהה MT-09 החדש. רונן טופלברג
השקה בישראל ימאהה MT-09 החדש/רונן טופלברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully