וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה תשיק סטיישן היברידית

תהיה היצרנית היחידה באירופה בעלת סטיישן היברידית שתסייע להתגבר על התחזקותן של פורד, קיה ויונדאי בקרב על המרכבים השימושיים. תבוסס על אוריס

טויוטה אוריס החדשה שנחשפה לאחרונה תקבל מרכב סטיישן עם מנוע היבירידי, ותהפוך רשמית למכונית היחידה ביבשת אירופה עם שילוב של מרכב שימושי והנעת כלאיים חסכונית, כך מדווחים כלי-התקשורת באירופה. המכונית תחל להמכר לקראת הרבעון השני של 2013.

הדור השני של האוריס מסמן התחלה חדשה, שכן זוהי היא מכונית אסטרטגית לטויוטה נוכח המאבק המותח עם פורד פוקוס שצוברת פופולאריות בהיקפים גדולים, וכן מול קיה סיד ויונדאי i30 (לשתיהן סטיישנים מבוקשים). טויוטה נטשה את זירת הסטיישן ב-2006 אחרי הקורולה (אוונסיס המשיכה) והתבססה רק על האוריס, אולם ביצרנית היפנית הגדולה בעולם חוזים שהמכירות תתחלקנה כאשר שליש לגרסאות בנזין, שליש לדיזל והיתר למכוניות עם מנוע היברידי - מכאן ההערכה שתווצר דרישה לחיבור בין כמה מרכיבים חיוניים.

"25 אחוזים מכלל המסירות באירופה הן של סטיישן וישנה נוכחות חזקה בציי רכב, כך שיש לטויוטה סיבה לחזור לשם. כשאתה פורש היצע רחב של אפשרויות בדגם משמעותי כמו האוריס, אתה גם פותח דלת לרווחים גדולים שיפצו את המותג לעומת הכשלון היחסי של האוריס הקודמת", אומר איאן פלטשר מחברת האלניסטים IHS אוטו מוטיב באירופה. לפי נתוני החברה, מכירות האוריס צללו מ-135 אלף בשנת 2008 ל-88 אלף אשתקד.

גרסת הסטיישן ההיברידית של האוריס סביר שתעשה שימוש במנוע של הפריוס או וריאציה דומה ותחזק את הקומפקטית בשנה הבאה. שתיהן תוצגנה בפעם הראשונה בתערוכת פריס שם אף ייחשף וורסו מיניוואן חדש עם חמישה ושבעה מושבים. פורד מצידה תמשיך להתבסס על מנועי אקו-בוסט זעירים.

טויוטה אוריס החדשה נחשפת
עוד הרבה על טויוטה בוואלה! רכב
פורום הרכב של וואלה!

  • עוד באותו נושא:
  • טויוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully