וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה אוריס החדשה נחשפה רשמית

20.8.2012 / 13:23

טויוטה אוריס החדשה נחשפה - תהיה יפה מבעבר, אווירודינמית ושימושית יותר למשפחה. אצלנו, במהלך שנת 2013

טויוטה אוריס, הקומפקטית החשובה ביותר של החברה באירופה, נחשפה רשמית. רגע אחרי ששחררה לעולם את מכונית הספורט ה-GT86 ומעט לפני שנוכל לחזות בה על בימת תערוכת פריס, משחררים היפנים תמונות והצהרות ראשונות אודות הטויוטה החדשה. האוריס, אשר תמשיך להיבנות במפעלי החברה בבריטניה (דארבי), קיבלה בדורה החדש התייחסות נרחבת לעיצובה ולתכנון השלד לשיפור הבטיחות, הפחתת המשקל וחידוד החיבור לנהג. כך למשל, שימוש בפלדות בחוזקים שונים, בייחוד בחלק העליון של הרכב, הביא לחיזור המרכב ב-10 אחוזים ולהורדת המשקל הכללי ב-40 ק"ג ביחס לדגם הקודם.

ההופעה החיצונית שלה חודשה לגמרי וזו קיבלה חזית מחודדת עם גריל חד ופנסי 'לד' שממשיכה עם מראה קרבי יותר בזכות הנמכת גובה הגג ב-55 מילימטרים ביחס לדור הקודם. הנמכה זו לא רק שיפרה את המראה, אלא גם הפחיתה במעט את התנגדות האוויר לכדי 0.28CD מה שבתורו מועיל גם לצריכת דלק טובה יותר. מאחור, העיצוב החדש לדלת תא המטען שיפרה גם את המפתח של זה ואת הנגישות אל חלל ההטענה (360 ליטר).

כמו בדור הקודם, גם כאן תא הנוסעים שלה יציג מראה מודרני יותר מזה של הקורולה המקבילה. טויוטה מספרים גם על חומרים חדשים ורכים למגע, על שיפור משמעותי במרחב לנוסעים (2 ס"מ תוספת למושב האחורי), הגג הפך לפנורמי עם מבנה זכוכית גדול ועוד.

טויוטה תמשיך להציע באוריס את שלושת המנועים המוכרים שלה. הראשון הוא דיזל שהאירופים אוהבים בנפח 1.4 ליטר ושני הבנזינים הם 1.33 ליטר - ככל הנראה זה המוכר לנו מהיאריס שנבחנה כאן בעבר וכן מנוע ה-1.6 ליטר בנזין של החברה.

טויוטה אוריס החדשה תיחשף כאמור ב-27 בספטמבר במסגרת תערוכת פריס, אך אלינו תגיע רק במהלך שנת 2013. על מחירים כמובן שעוד מוקדם לדבר.

עוד על טויוטה בוואלה! רכב

"לייק" אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טויוטה אוריס. אתר יצרן
טויוטה אוריס/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully