וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשם הנורבורגרינג: רנו מגאן RS 275

ברנו מגיבים לסיאט לאון קופרה החדשה עם גרסה מחוזקת של מגאן RS ספורט. עם 275 כ"ס, היא עשויה לבטל את הישגיה של הספרדיה על מסלול המירוצים הגרמני

רנו מגאן ספורט טרופי 275. אתר יצרן
רנו מגאן ספורט טרופי 275. חדה יותר, מהירה יותר/אתר יצרן

חטיבת 'רנוספורט' חשפה את גרסת הטרופי 275 RS החדשה שתוצג רשמית בפסטיבל המהירות בגודווד, בריטניה. היא פותחה עם קיט חיזוקים קטן על מנת להתחרות ראש בראש עם סיאט לאון קופרה החדשה (280 כ"ס) שהצליחה לקבוע לאחרונה את הזמן המהיר ביותר להקפה (7.58 ד') סביב מסלול הנורבורגרינג הגרמני. ברנו כיילו אותה כך שתוכל לרדת מזמן של 8 דקות, אולם עד שלא תבחן רשמית, מוקדם לקבוע אם תוכל לעמוד מאחרי ההבטחות, ותוכתר למכונית ההנעה הקדמית המהירה ביותר בקבוצה זו.

כפי שנגזר משמה, המגאן RS טורבו מפיקה מיחידת ה-2.0 ל' תוספת של כ-10 כ"ס על פני הדגם הרגיל. התפוקה המרבית עומדת כאן על 275 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-36.6 קג"מ החל מ-3,000 סל"ד. חיבור לתיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות מתוגבר עם דפרנציאל מוגבל החלקה, ישגר אותה ל-100 קמ"ש ב-6 שניות. היא כוללת גם כיול מחודש למערכת המתלים האדפטיבית, בלמים קצת יותר גדולים, וכן חישוקי 19 אינטש עליהם הולבשו צמיגי מישלן ספורט פיילוט קאפ בלעדיים לטרופי 275.

אבל, רנוספורט לא יכולה להשאיר אותה רק עם אלמנטים טכנולוגיים אלו. החטיבה פיתחה יחד עם חברת המפלטים 'אקרופוביץ' מערכת פליטה מתוגברת שתפיק צלילים הרבה יותר רועמים על מנת להעשיר את חווית הנהיגה (ואולי גם להפחיד קצת את המתחרים לצידה בגיהנום הירוק).

הקיט נמשך פנימה אל חלל הפנים, שם תמצאנה תוספות ספורטיביות ככיתובי RS טרופי 275, מושבים עם תפירה מיוחדת ומספר סידורי על הדלת כדי שתדעו את מיקומה על רצפת ההרכבה. פרט לכך היא כוללת את כל בקרות הבידור המוכרות וסט הגנה אקטיבי ופסיבי כסטנדרט בסדרה.

רנו תעלה את המגאן RS טרופי לנהיגות הדגמה בפסטיבל המהירות בגודווד כאמור, ומחירה צפוי לעמוד על כ-40 אלף יורו (כ-200 אלף שקלים).

מיבואנית רנו לישראל קרסו מוטורס, נמסר לוואלה! רכב כי מאחר ומדובר במהדורה מוגבלת, ניתן להזמינה רק בהזמנה מיוחדת.

עוד הרבה על רנו בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully