וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו AMG, רק פחות סוערת

מרצדס מתכננת להשיק קו מקביל לאודי S וב.מ.וו M עם מנועי AMG וקישוטים בלעדיים כדי ליצור חלופה ספורטיבית לדגמים הבכירים

מרצדס A45 AMG. אתר יצרן
מרצדס A45AM. זו רק ההתחלה/אתר יצרן

דיימלר מתכננת לחנוך סגל מכוניות נישתי עם מנועים מחוזקים ומערכות מתלים ספורטיביות כדי לגשר על הפער בין דגמי AMG לבין הדגמים הסטנדרטיים, כך על פי בכירי המותג בימים האחרונים. אלה הכריזו כי המכונית הראשונה שתושק במסגרת התכנית האסטרטגית תהיה ה- C450 AMG שתוצג לראשונה בתערוכת הרכב בדטרויט בינואר הקרוב.

ה-450 תישא בחזיתה מנוע כפול מגדשי טורבו ששה צילינדרים מתוגבר עם ממיר מומנט מדור חדש, בהספק שינוע בגזרת ה-300 פלוס כ"ס, והיא תשובץ בין ה-C400 ה"נורמלית" שיוצאת את מפעלי החברה לבין הגרסה הקיצונית במשפחה, ה-C63AMG.

במרצדס לא היו זקוקים לנימוקים כדי להפיק אלטרנטיבה קצת יותר נגישה לקהל הלקוחות שלה, שכן אודי מחזיקה בדגמי ה-S שנים ארוכות לצד דגמי ה-RS, כמו גם ב.מ.וו לה חטיבת M שמייצרת במקביל חבילות חצי-ספורטיביות. במרצדס ינקטו בגישה דומה לשתי הגרמניות האחרות, כשהתוספות הקוסמטיות תוגבלנה לריפודים, גימור וחישוקים, לעומת החבילה המורכבת שמגיעה עם מכונית AMG מלאה שכוללת שינויים אירודינמיים. ישנן כאמור ערכות "AMG" למכירה, אולם אלה מוסיפות בעיקר לוגואים.

צריך להוסיף, כי מלבד שלוש הגרמניות המאוזכרות, קדילאק האמריקנית וולוו השוודית גם הן בתמונה: קדילאק פיתחה את דגמי ה-V השריריים המסופחים לסדרת ה-CTS, בעוד וולוו בודקת אופצייה להרחיב את השותפות הוותיקה עם סדנת פולסטאר שהעמידה לרשותה S60 עם מעל 300 כ"ס. עוד מוקדם לדעת מה יהיו פערי המחירים במרצדס, אבל זו תוספת חשובה למשפחה שתסייע לה לצמצם פערים מאודי ולאתגר את ב.מ.וו גם מכוון אחר.

עוד הרבה על מרצדס בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully