וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זו הקסדה הכי חכמה בעולם?

הסוף להפתעות מאחור - מעכשיו לרוכבים יש גם עיניים בעורף. קסדה חדשה של סקולי תציע צילום אחורי, ניווט מובנה, רדיו ועוד תכונות מובנות

אחת הסכנות הגדולות שעומדות בפני רוכבים, מגיעה מאחור - משדה הראיה החסר. כלי רכב שאינם שומרים מרחק, חותכים או שאינם מבחינים ברוכבים, מסכנים מאוד את בטיחותם, כשלרוכבים עומד רק השימוש במראות (לרוב מוגבל) כדי להימנע מסכנה זו.

בדיוק את בעיה זו מרכוס ומיכאל וולר ממיניסוטה שבארה"ב ניסו לפתור בייצור הקסדה החדשה 'סקולי' ה-AR1. שני האחים פיתחו קסדה חדשה לרוכבים אשר מצוידת במצלמה אחורית מובנית בעלת עדשה רחבה אשר מקרינה על משקף הקסדה את הנעשה מאחור ועד מגוון נתוני רכיבה חיוניים.

הקסדה מצוידת גם בסוללה שמספיקה ל-9 שעות פעולה (זמן ארוך למדי לרכיבה רצופה), קולטני GPS לניווט מובנה, חיבור למכשירי סלולאר וסמארטפון, משקף מתכהה בלחיצת מתג ועוד. שני האחים תכננו לגייס רבע מיליון דולר לשם קידום הפרויקט, אך הצלחה שכזו איש לא יכול היה לצפות - השניים הצליחו לגייס עד כה יותר ממיליון דולר ממשקיעים.

הקסדה החדשה מצוידת בתקני הבטיחות המחמירים (DOT/ECE) משווקת בכל העולם ומחירה עומד כעת על 1,300 דולר לרכישה בארה"ב וזה יכול להאמיר עד כדי 2,000 דולר לקסדה חתומה על ידי שני האחים. סקולי מציעה גם עסקת שתי קסדות במחיר 2,650 דולר או אם חשקה נפשכם במעט ייחודיות, האחים מציעים ארבעה אבות טיפוס של הקסדות במחיר של 25,000 דולר.

לסקולי אין בישראל בשלב זה יציגות, אך יתכן ובקרוב נוכל לחדש לכם גם בסעיף זה.

לאתר יצרנית הקסדה סקולי AR-1
קונים אופנוע או קטנוע חדשים? כדאי שתבקרו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully