וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל שיווק דגמי 2015 של TM Racing

10.12.2014 / 13:16

אופנועי האנדורו המקצועיים של TM Racing לשנת 2015 הגיעו לישראל. לאלה שלדת אלומיניום חדשה, מנועים חדשים ויעילים מבעבר, פלסטיקה חדשה ועוד. המחיר, החל מ-52,000 שקל לדגם 125 סמ"ק 2 פעימות

דגמי אנדורו 2015 של אופנועי TM Racing. אתר יצרן
דגמי אנדורו 2015 של אופנועי TM Racing/אתר יצרן

אופנועי השטח-אנדורו המקצועיים של TM Racing הגיעו לישראל עם שורה של חידושים לשנת 2015. כל הדגמים קיבלו שלדת אלומיניום חדשה בה שונתה הגיאומטריה כדי להוסיף ולחדד את יכולות הכלים בשטח. כמו כן באופנועי TM מוצעים כסטנדרט מזלג קדמי של מארזוקי בקוטר של 50 מ"מ בעל תאים נפרדים, בולם אחורי (התארך ב-8 מ"מ) של מתוצרת עצמית שלTM בדגמי 2T, בדגמי ה-T4 הבולם האחורי מגיע מחברת זקס וניתן לשדרוג לבולם TM, נאבות מכורסמות ומשולשי היגוי מכורסמים. בנוסף, ציר הגלגל האחורי עובה מ-22 ל-25 מ"מ לשיפור העמידות וגם הפלסטיקה כולה הוחלפה בחדשה.

בתחום המנועים, כולם מגיעים חדשים לגמרי עם שורה ארוכה של שיפורים. מנוע ה-125 סמ"ק דו"פ, לדברי החברה, מציע הספק גבוה יותר עם הספקת כוח ליניארית, בין השאר על ידי שימוש בטלטל ארוך יותר עם מסבי גל ארכובה ואטמים משופרים המאפשר את שינוי מהלך הבוכנה ומייצר מומנט גדול יותר. לשם כך גם שונו ושופרו מיקומי תא השריפה, מיקום פתחי היניקה והפליטה וכן תא ההתפשטות של האגזוז. בנוסף, בכל הדגמים מוצעת מערכת יניקת אוויר חדשה. כמו כן הותאמו מפות הפעלת שסתום האגזוז.

גם מנועי 2 הפעימות הגדולים מציעים שדרוג המנוע להספק גבוה יותר עם הספקת כוח ליניארית, בין השאר על ידי שימוש בהפעלת שסתום כוח אלקטרונית, היוצר פעולה חלקה של בניית כוח וחוסכת התפרצויות. דגמים אלו כוללים גם ראש מנוע ותא שריפה חדשים לשיפור הבעירה והעלאת ההספק. גם גל הארכובה חדש כולל את מסבי הצד ואטמים משופרים. אופנועי TM בנפח 250-300 סמ"ק מציעים גם חיישן מצב תיבת ההילוכים, לצורך התאמת מפת תפעול האגזוז להילוך הנבחר ולאספקת כוח חלקה יותר. במקביל מנועים אלה קיבלו בלוק מנוע, משאבת מים ומצמד, קלים וקטנים יותר מבעבר.

גם ה-4 פעימות עברו חידושים חשובים. דגמים אלה בנפחים 250 ו- 450 סמ"ק מציעים את שלדת האלומיניום החדשה של TM המוצעת גם בגרסאות אופנועי 2 הפעימות, אך עם מספר שינויים חשובים. כן, מהרצון לשפר את חלוקת המשקל, מכל הדלק הועבר על מתחת למושב וכעת מעל המנוע נמצאת תיבת האוויר.

שיווק דגמי 2015 החל בימים אלה והמחירים יחלו ב-52,000 שקל לשגם ה-125 סמ"ק 2 פעימות. מבחן מלא לאופנועים החדשים תמצאו כאן בוואלה! רכב בקרוב.

עוד על TM Racing בוואלה! רכב

כל עולם הדו-גלגלי בקליק אחד

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה ביותר

  • עוד באותו נושא:
  • TM רייסינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully