וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוקאטי וטרוי בייליס ישתתפו בליגת הפלט-טראק

4.5.2015 / 15:02

כוכב הסופרבייק ורוכב הבית של דוקאטי, טרוי בייליס הודיע כי יתחרה בליגת הפלט טראק הפופולארית בארה"ב עם גרסה מותאמת למירוצים של דוקאטי סקרמבלר פול ת'רוטל

טרויי בייליס יתחרה במירוצי פלט טראק עם דוקאטי סקרמבלר פול ת'רוטל. אתר יצרן
טרויי בייליס יתחרה במירוצי פלט טראק עם דוקאטי סקרמבלר פול ת'רוטל/אתר יצרן

זה היה רק עניין של זמן עד שדוקאטי יפנו את התאווה שלהם למירוצים אל הכוכב החדש של המשפחה - הסקרמבלר. קבוצת אופנועים זו כוללת בשלב זה (בעתיד צפויות להופיע גם גרסאות בנפח מנועים גדולים וקטנים יותר מה-800 הנוכחי) 4 גרסאות שנשענות על בסיס זהה ואחת מהן נקראת 'פול-ת'רוטל' והיא עוצבה ברוח מירוצי הפלט טראק לאופנועים. זהו סגנון מירוץ בו מתחרים הרוכבים לרוב במסלול אובאלי שטוח באורך של כ-1.6 ק"מ (1 מייל) על מצע עפר.

דוקאטי, יצרנית האופנועים מבולוניה שילבה זרועות עם כוכב מירוצי הסופרבייק (52 ניצחונות) שלה, טרויי בייליס ורוכב הבית ויחד הם נכנסים כמתחרים פעילים בליגת הפלט טראק הפופולארית בארה"ב. המירוץ הראשון אליו יצטרף בייליס יערך כבר ב-24 במאי במסלול ספרינגפילד שבאילינוי והוא למעשה המירוץ הרביעי בסדרה (בייליס ודוקאטי מצטרפים באמצע העונה ולכן אין ציפיות להישגים של ממש). שם יצטרף בייליס לג'וני לואיס חברו לקבוצה וייקחו חלק בחמישת המירוצים שנותרו לשנה במסגרת הליגה. המירוצים הבאים יערכו ב-30 במאי בסקרמנטו, ב-4 ביולי ב'דו-קווין-מייל', ב-11 ביולי באינדי, וב-6 בספטמבר שוב במסלול ספרינגפילד.

כדי להשתתף במירוצים אלה, דוקאטי שלחו את הסקרמבלר החדש בגרסת הפול ת'רוטל אל סדנת המירוצים של האחים לויד ואלה בנו עבורו שלדה מיוחדת שמתאימה למירוצי עפר במסלולים אובאליים, התקינו בו חישוקי 19 אינץ', התאימו את המנוע לעבודת מסלול והתקינו בו בלם דיסק יחיד על הגלגל האחורי בלבד, כפי שמחייבות התקנות. על האופנוע הותקן גם המספר 21 המסורתי של טרוי בייליס והאופנוע מוכן לתזוזה.

"מסלולי עפר ומסלולים אובאליים הם המקום בו רכשתי את כישורי הרכיבה שלי כילד" מציין טרוי בייליס ומוסיף - "כל מה שלמדתי על מסלולי העפר עזר לי בקריירה רכובה מסלול מקצועי ולמצוא את עצמי בחזרה במקום שבו הכל התחיל, גורם לי להרגיש צעיר שוב".

עוד על דוקאטי בוואלה! רכב

כל עולם הדו-גלגלי בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חבקים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • דוקאטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully