וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאה: רוכבים חונים בכחול לבן כמו מכוניות

7.7.2015 / 8:45

עשרות רוכבי אופנועים תפסו חניות בכחול לבן בכיכר המדינה במחאה על כוונת העריה לאסור חניה על המדרכות. סגנית ראש עיריית תל אביב שהגיעה למקום - "הרוכבים חשובים לי וחשובים לעיר. נקדם דיאלוג למציאת פיתרון"

עריכת וידאו: יאיר דניאל צילום וידאו: ניב אהרונסון

עשרות רוכבים התייצבו הבוקר בכיכר המדינה בתל אביב כדי להביע את מחאתם כנגד כוונת הערייה לאסור חניית דו-גלגלי על מדרכות העיר. במסגרת המחאה וכדי להמחיש את הבעייתיות שבאיסור החדש, החנו הרוכבים את האופנועים בצמוד לסימוני כחול לבן במקום מכוניות רגילות. תוך רגעים נוצר בכיכר המדינה עומס תנועה של מכוניות אשר לא נמצא עבורן מקום חניה.

דניאל פטרי, ממארגני המחאה: "מצוקת החניה בתל אביב תחריף מאוד אם למעלה מחמישים אלף כלי דו-גלגלי יאלצו לחנות בצמוד לכחול לבן כמו מכוניות. קיימת גם בעיה שבעיר כולה יש מעט מאוד חניות מוסדרות לדו-גלגלי בלבד וגם הן נתפסות על ידי מכוניות. עריית תל אביב צריכה להבין שדו-גלגלי הוא חלק מהפיתרון, לא חלק מהבעיה".

סגנית ראש עריית תל אביב ומחזיקת תיק התחבורה, מיטל להבי, הגיעה לכיכר המדינה כדי להיפגש עם הרוכבים המוחים וציינה: "הרוכבים חשובים לי באופן אישי וחשובים לעריית תל אביב. אעשה כל שביכולתי כדי לקדם דיאלוג והבנות לשם מציאת פיתרון. בתוך כחודש ימים תכונס ישיבת הנהלה בערייה ונעלה את הדבר לדיון יחד עם שאר הבעיות שיש לרוכבים בעיר כמו הצבע המחליק בכבישים".

לאחר דין ודברים בין מארגני המחאה לבין סגנית ראש העיר שהבטיחה לקבוע דיונים משותפים, החליטו הרוכבים לסיים את פעולות המחאה ולפזר את ההתכנסות מכיכר המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully