וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזוקי ויטארה החדש בישראל

24.8.2015 / 9:37

מכשירי תנועה חושפת נשק אסטרטגי בקרב על המשפחה בישראל. סוזוקי ויטארה החדש הגיע לארץ עם מנוע 1.6 ל' ותיבה אוטומטית. מחירו יחל ב-125 אלף שקלים לדגם הנעה קדמית

ויטארה, השקה 2015. רמי גלבוע, אתר יצרן
סוזוקי ויטארה החדש. תוספת משמעותית לצי המכוניות של סוזוקי בישראל/אתר יצרן, רמי גלבוע

אחרי שנים ארוכות של קפאון ממושך, זוכה כעת סוזוקי ויטארה למחליף מודרני שיחזק את מעמדו באופן משמעותי בקבוצת הקרוסאוברים הקומפקטיים בעולם. יבואנית המותג היפני, מכשירי תנועה, הכריזה היום (ב') על תחילת שיווקו של ויטארה 2015 בארץ רק מספר חודשים לאחר שנהגנו עליו בפעם הראשונה באירופה. הוא ישווק בהנעה קדמית או כפולה, ובחיבור למנוע בנזין 1.6 ל' ותיבת הילוכים אוטומטית.

הויטארה החדש זכה להיקף רחב של שדרוגים שמתחילים במראה החיצוני ומסתכמים בשדרוגים במכלולים, במערכות הבידור והבטיחות. מהפן הקוסמטי אין ספק שהוא נותר נאמן למקור הויטארה מ-1988, אך סוזוקי עטפה אותו באריזה המותאמת לנוסח המעודכן, ובמיוחד לסדרת הקונספטים האחרונים.

בבחינת מידותיו, ויטארה, שמתחרה בכלי רכב דוגמת סקודה יטי למשל או רנו קפצ'ור, מציע אורך של 4.1 מ', רוחב של 1.77 מ', גובהו 1.61 מ' ובסיס הגלגלים הוא 2.5 מ'. מרווח הגחון שלו עומד על 18.5 סנטימטרים, זווית הגישה היא 18.2 מעלות וזווית הנטישה 28 מעלות. נפח תא המטען הוא 375 ל'.

את הכוח מעביר ויטארה לגלגלים דרך תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 6 מהירויות (לא מתחכמת ולא רובוטית). ההספק המרבי של המערכת עומד על 120 כ"ס וההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 12.5 שניות. צריכת הדלק הממוצעת לפי היצרן היא 18 ק"מ לליטר.

סוזוקי באלנו חוזרת

ויטארה, השקה 2015. רמי גלבוע, אתר יצרן
ויטארה, השקה 2015/אתר יצרן, רמי גלבוע

ויטארה יימכר בישראל בצמד רמות גימור: GLX, ו-GLX-V, עם הנעה קדמית או כפולה. מבנה חלל הפנים של רכב הפנאי עבר שינוי דרמטי ביחס לדור היוצא, עם שימוש בחומרי פנים איכותיים, מערכת מולטימדיה חדישה המופעלת באמצעות מסך מגע ראשי בגודל 7 אינטש, לרבות קישוריות לטלפונים החכמים ושליטה על הפקדים מגלגל ההגה. עוד בנמצא בקרת אקלים דיגיטלית, מערכת מובילאיי, בקרת שיוט, מגביל מהירות וחיבור USB. בצד הבטיחותי, כוללת מעטפת ההגנה 7 כריות אוויר, בקרות יציבות, בלימה, מערכת ALLGRIP לתמיכה בנסיעה בשטח ועוד (בגרסת 4X4), וכן 5 כוכבים במסגרת מבחני הריסוק באירופה.

הויטארה החדש, שמיוצר בהונגריה, צפוי להתחרות בעתיד הלא רחוק כאן על אדמתנו במאזדה CX-3 וחבריו. הוא יתגבר את ג'ימני החדש וסוזוקי קרוסאובר ועשוי בהחלט לגרום לטלטלה מורגשת בטבלת המכירות.

המחירים בארץ לסוזוקי ויטארה החדש:

דגם הנעה קדמית מפרט GLX, החל ב-125 אלף שקלים.
דגם הנעה כפולה מפרט GLX-V, החל ב-132 אלף שקלים.

עוד הרבה על סוזוקי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully