וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזוקי באלנו חוזרת, תוצג בתערוכת הרכב בגרמניה

9.8.2015 / 7:25

סוזוקי תציג פרשנות חדשה למכונית המשפחתית באלנו במסגרת תערוכת פרנקפורט. בסיבוב הנוכחי עוצבה במרכב הצ'בק קומפקטי ותתחרה בקטגורית הסופר מיני

סוזוקי באלנו. אתר יצרן
סוזוקי באלנו החדשה. מחכים לכל הפרטים בספטמבר הקרוב/אתר יצרן

העובדה שסוזוקי תחשוף באלנו חדשה בגרמניה מלמדת על האפשרות הריאלית לחדור אל שוק הרכב הישראלי פעם נוספת, אחרי שקצרה כאן הצלחה בשנות ה-90. הבאלנו, שמוצגת כעת בתמונה אחת ויחידה (קדימון) בו אנו מקבלים טעימה חלקית של פרופיל עם טפחים של בתי התאורה, היא הקשר הברור ביותר לקונספט IK שנחשף בתערוכת ז'נבה במרץ האחרון.

ההסבה ממכונית קונספט לרכב בייצור סדרתי לא גבתה מהתכננים עבודה רבה וממושכת. הבאלנו החדשה נראית כמעט זהה לאב טיפוס שעלה לבמות תערוכת שוויץ ועושה רושם שבסוזוקי משווים לה הופעה חיצונית באותו בנוסח של סוזוקי קרוסאובר וסוויפט.

סימן שאלה נותר לגבי מידותיה של באלנו, אך בהתאם לדגם הרעיוני (4 מ' לאורך), סביר שמדובר במכונית קומפקטית מדרג סופר-מיני, בערך בגודלה של רנו קליאו - כלומר מיצובה הוא מעל סוזוקי סוויפט ולצד סוזוקי קרוסאובר ומתחרותיה העיקריות הן פורד פיאסטה, פולקסווגן פולו וכדומה.

הפרט הטכני העיקרי, הוא המצאותו של מנוע 1.0 ל' 3 צילינדרים "בוסטרג'ט" אנרגטי שיופיע כאן בפעם הראשונה במכונית משפחתית, ומכאן ימשיך האלה אל רוב סדרות הבית המרכזיות של המותג. ההספקים של המנוע אינם ידועים שכן את הנתונים שומרת סוזוקי לחשיפה הרשמית. אם מדובר בכ-100 כ"ס, הרי שלחברה היפנית מתמודדת ראויה בקבוצה זו. אבל, נמתין לפרסומים בעוד כחודש וחצי.

עוד הרבה על סוזוקי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully