וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגדת באשתך? המכונית תסגיר אותך

31.8.2015 / 7:47

אם חשבתם שאתר אינטרנט פרוץ יכול לחסל נישואים, כדאי שתבדקו מה יש לכם במושב האחורי. "גבר בוגד הוא גבר לחוץ, שאינו רואה את פני התמונה במלואה ומותיר ברכב שורה ארוכה של עדויות וראיות למעשה הבגידה"

סקס במכונית. Shutterstock, ניר בן טובים
סקס במכונית/ניר בן טובים, Shutterstock

יושבים כעת בישראל למעלה ממאה אלף גברים בוגדניים שכוססים ציפורניים. האתר 'אשלי מדיסון' שנפרץ לאחרונה וממנו דלף מידע רגיש ופרטי, העלה את מפלס החרדה בקרב אותם גברים באופן קיצוני. לא ידוע מה מספר הגברים שגלשו באתר ומי נאפו בפועל, אולם דבר אחד ברור אומר לנו החוקר המנוסה משה אדרי: "במקרים רבים מעורב כלי רכב במעשה עצמו, הן לצורך איסוף של הפרטנר והן לצורך קיום יחסי מין ברכב - וזו נקודת תורפה. קל מאוד להתחקות אחר הבגידה כאשר כלי רכב הוא חלק מהפרשייה, שכן מעבר לנוכחותו הפיזית, חושיה החדים של האשה פוגשים את השאננות וחוסר היסודיות של הגבר, וזה מתכון לקטסטרופה מבחינתו".

האישה יודעת הכול עליך

במקרים רבים נוסע הבוגד לחוף הים לבצע שם את זממו - וברכב נשאר חול שקשה להפטר ממנו

עוד מסתבר, שגברים לא ממש לוקחים בחשבון את האינטואציה הנשית, או את כושר ההבחנה שלהן. "הן מצוידות ביכולות גבוהות של איתור פורנזי. כאשר אשה חושדת במשהו, אז במקרים רבים הבעל אינו מעריך בצורה נכונה את יכולתה ומתגלה במלוא מערומיו" אומר אדרי. בפועל הוא מוסיף, "טווח הטעויות שגברים עושים במהלך השימוש ברכב לצורך הבגידה הוא גדול מאוד. גבר בוגד הוא גבר לחוץ שאינו רואה את פני התמונה במלואה ומותיר ברכב שורה ארוכה של עדויות וראיות למעשה הבגידה".

ישנן כל מיני שיטות זיהוי שלא מחייבות פרופסורה. דוגמא קלאסית היא אישה שמתיזה על עצמה כמויות נכבדות של בושם, חומר שנדבק לריפודים ומותיר אחריו ניחוח לאורך זמן אותו קשה להעלים. גם בדלי סיגריות או שפתון נמצאו בלא מעט כלי רכב ולא פחות מכך - ציפורניים שנפלו או שערות שאינן שייכות לבת הזוג ושמעוררות חשד.

דוגמא נוספת לשאננותו של הבעל ולערנותה של בת הזוג, מספק עו"ד ד"ר דליהו רונן ושות' בעל משרד העוסק בדיני משפחה המשמש גם כיו"ר ועדת דיני משפחה בלשכת עורכי הדין, שמספר על מקרה בו בכיר במערכת הביטחון, אדם נשוי, נתפס וצולם ע"י חוקר פרטי בעת שחיילת מהיחידה יושבת עליו במושב הקדמי של הרכב ונעה קדימה ואחורה בתנועות סדורות. "במהלך החקירה התברר כי הבעל היה נוהג לאסוף את הבחורה הצעירה ברכבו וחשדה של האישה התעורר לאחר שהיא מצאה מספר ראיות מחשידות ברכב. לאחר צילום הזוג באקט המיני, הועבר הסרטון לאישה, וזו הגישה תביעות רכושיות וכספיות לבית משפט לענייני משפחה, תביעת גירושין לבית הדין הרבני ואף דרשה את כתובתה. בסופו של דבר, כיוון שהאישה סיפקה ראיות מבוססות מהאקט המיני ברכב, הסכים הבעל להתגרש והוסיף לה אף 200 אלף שקל בגין כתובתה".

טעויות אלו רחוקות מלהיות השגיאות הבודדות שמבצע בן הזוג הבוגדני. בפועל, מסביר החוקר, לא פעם נוסע זה לחוף הים לבצע שם את זממו וברכב נשאר חול שקשה להפטר ממנו. "האישה היא בלשית מלידה" מציין אדרי "ובעל שרוצה לנסות את מזלו ולהתגרות בגורלו, צריך לקחת זאת בחשבון לפני שהוא מזלזל ביכולת שלה לעלות על מעשיו". כך אגב טיפלנו בתיקים שהראיות פשוט הונחו לפנינו; זוג שהיה בדרכו לצימר עשה קניות בתחנת דלק באזור מרוחק ובחוסר תשומת לב - הותיר ברכב את החשבונית".

מעקב מומחים

השימוש ברכב לצורך הבגידה, מאפשר לחוקר לעקוב בקלות רבה אחר הזוג, שאינו מודע למעשה כי מישהו דולק אחריו. קשה להיפטר מעוקב מומחה אומר אדרי, אולם אם מדובר על חוקר חסר ניסיון שכישוריו בינוניים, לנהג יש מספר אפשרויות לגלות האם הוא נמצא תחת עיניו הבוחנות.

לדברי משה אדרי, האפשרות הראשונה היא להגיע לרמזור ראשון, להמתין שהוא יתחלף לירוק, אך לא להתקדם אלא להשהות את הנסיעה עד שיתחלף שוב. כן ניתן להשתלב בתוך כיכר תנועה ולבצע מספר סיבובים. "לעוקב לכאורה לא תהיה ברירה אלא להקיף כמה פעמים את מעגל התנועה. בנוסף, אפשר לעצור בפתאומיות בצד הדרך לאחר ביצוע פניה ולבחון האם רכב נוסף נכנס לרחוב". מעבר לכך, "ניתן להיכנס לרחוב ללא מוצא ולעשות סיבוב פרסה ולקדם בברכה את העוקב עם חיוך על הפנים. בשלב מסוים הוא יאלץ להיכנס לרחוב אחר, וייתכן כי שם הוא יוכל לצלם ולהשיג ראיות. עוקב מיומן מבצע עיקובים בהם משולבים גם מעקב רגלי. לצד זאת, גם איסוף של המאהבת מחניון ריק יכול לסייע לברר האם מישהו עוקב אחריך".

טעות נוספת שמבצע הגבר הבוגדני הוא להזמין את האישה לשבת מקדימה, ואז להשכיב את הכיסא באופן שלכאורה מסתיר אותה. טעות חמורה. "קל להבחין כי משענת הראש נותרה זקופה. גברים בוגדניים שפועלים בחוכמה, מורים לפרטנרית שלהם לשכב בספסל האחורי".

בהיבט המשפטי, מדגיש עו"ד רונן דליהו, לא כל ראיה שמצביעה על מעשה כיעור של הצדדים הבוגדים ברכב תהווה ראייה שתחייב את בית הדין לתת גט. כך למשל אם הפרטנרית צולמה ברכב כשהיא ללא בגדים אך לא מקיימת יחסי מין - הדבר ייחשב כמעשה כיעור – ולא כפי שבית הדין מגדיר קיום יחסי מין כ"מכחול בשפופרת" - הוכחה ניצחת לבגידה.

"הכי מצחיקים הם הגברים שסבורים כי הם כוכבי סרט פעולה. הם מכבים את האורות בזמן נסיעה, אולם דווקא הפעולה הזו מחשידה עוד יותר. נתקלתי גם במקרים בהם נשים הצמידו לרכב מכשיר איכון – פעולה לא חוקית", אומר אדרי. בסופו של דבר, מסכם עו"ד דליהו, הניסיון מלמד שרוב האנשים מוכנים למחול על מקרה של 'מין מזדמן', גם אם הזוג נתפס כשהוא מקיים יחסי מין בלהט במושב האחורי, אבל לגבי בגידות שנמשכות לאורך זמן – ציבור הנשואים הרבה פחות סובלני.

עוד משפט וביטוח בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully