וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחני ריסוק: 4 כוכבים למאזדה מיאטה החדשה

7.10.2015 / 13:14

3 כלי רכב נבחנו במסגרת מבחני הריסוק של Euro-Ncap שנערכו לאחרונה; מאזדה MX5 ואופל קארל הסתפקו ב-4 כוכבים, יונדאי טוסון גרף 5 כוכבים

אתר יצרן

מכון מבחני הריסוק הבלגי Euro-Ncap פרסם היום (רביעי) סבב חדש של ניסויי ריסוק שבוצעו לאחרונה תחת המתכונת המעודכנת. בקולקציה זו, נבחנו מאזדה מיאטה MX5 החדשה, אופל קארל העירונית ויונדאי טוסון החדש.

את האכזבה הקלה רושמת לחובתה מאזדה מיאטה, שהצליחה לצבור רק 4 כוכבים. הבוחנים ציינו כי כמו אודי TT היא מרשימה בהגנה על נוסעיה, אך חסרה בקרות בלימה אוטומטיות בשעת חירום שלדבריהם חייבת להיות נוכחת כאופציה בגלגול הרביעי של הסדרה הספורטיבית הפופולרית.

אופל קארל, מכונית מיני שנראה אותה בעתיד בישראל, הצליחה גם היא לגרוף רק 4 כוכבים, אולם במקרה דנן זו אינה בשורה מרה כל כך לפי הבוחנים. ב-Euro-Ncap מצביעים על כמה נקודות תורפה בתאונות חזית וחזית צד, במיוחד באיזור כלוב הצלעות. המסקנה היא שעם מערכת חגורות בטיחות יעילה יותר היה אפשר למנוע נזקים גופניים גדולים מכפי שנרשמו על בובות הניסוי.

יונדאי טוסון הצטיין במבחני הריסוק עם מחמאות בכל המדדים האפשריים. 5 כוכבים צבר רכב הפנאי הקוריאני ובמכון מציינים כי זהו שיפור יוצא דופן לעומת 2006. לטוסון נתונים גבוהים בכל התאונות שנבדקו בסיבוב זה, וכן כולל כאופציה בקרת בלימה אוטומטית בשעת חירום.

לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully