וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 מקומות: החל שיווק ניסאן אקס-טרייל החדש בישראל

6.12.2015 / 10:07

הקרוסאובר המשפחתי ניסאן אקס-טרייל הוסב למוביל נוסעים קומפקטי ומצויד במנוע דיזל ותיבת הילוכים רציפה. המחירים יחלו ב-185 אלף שקלים

ניסאן אקס-טרייל 2014. אתר יצרן
ניסאן אקס-טרייל החדש בישראל/אתר יצרן

קרסו מוטורס הכריזה היום (ראשון) על תחילת שיווקו של הקרוסאובר המשפחתי ניסאן אקס-טרייל 2016. רכב הפנאי היפני נכנס לנעליו של הקשקאי 7 מקומות לאחר שהחברה החליטה להפקיד את הובלת המשפחה המורחבת בידיו. האקס-טרייל מגיע לארץ בשתי רמות אבזור, מנוע טורבו-דיזל, תיבת הילוכים רציפה ומעטפת הגנה מרשימה בשם Nissan Safety Shield.

האקס-טרייל המקורי יוצר בשנת 2000 והציע אלטרנטיבה בשטח למשפחות והתכבד ביכולת עבירות בינונית, קשיחות ועמידות בתנאי נהיגה מגוונים. הדורות שבאו לאחר מכן התרככו בהדרגה עד שבשנת 2013 עבר רפורמה משמעותית והפך לרכב פנאי משפחתי מרוסן, המבוסס על פלטפורמה משותפת לרנו-ניסאן (CMF) ומאפייני שטח קלים ומוגבלים.

למרות שימושו, האקסטרייל לא גוזל נפח רב על המדרכות (4.64 מ' לאורך) אך גבוה (1.82 מ') ובסיס הגלגלים שלו מתייצב על 2.70 מ'. סידור ההושבה בו מותאם לשבעה אנשים, 5 מבוגרים ו-2 ילדים ונפח תא המטען נע בין 135 ל' ללא קיפול השורה השלישית ועד 445 ל' וכלה ב-1,982 ל' בקיפול מלא של שלוש שורותיו. מרווח גחון של 21 סנטימטר הוא סמלי ודי שגרתי לקבוצה זו.

בחזיתו של אקס-טרייל מנוע טורבו דיזל DCI בנפח 1.6 ל' המפיק 130 כ"ס ב-4,000 סל"ד ו-32.6 קג"מ הזמינים מטווח של 1,700 סל"ד. החיבור הוא לתיבת הילוכים רציפה CVT עם שישה הילוכים קבועים מראש והנעה קדמית בלבד, המאיצה בו ל-100 קמ"ש ב-11.4 שניות ועד 180 קמ"ש מרביים. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על קרוב ל-20 ק"מ לליטר בתנאי יצרן

מפרט האבזור התקני כולל מסך מגע, BT מקורי, בקרת אקלים, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, גג זכוכית כפול ועוד. גרסת TEKNA הבכירה מוסיפה 4 מצלמות לראייה היקפית כחלק ממערך סייפטי-שילד, מפתח חכם, כפתור הנעה, תא מטען בעל פתיחה חשמלית, ריפודי עור, חימום מושבים, חישוקי סגסוגת 19 אינטש, פנסי LED ועוד. מערכת הבטיחות האקטיבית של ניסאן מפקחת על הסביבה עם בקרת בלימה אוטומטית במהירות עירונית, ניטור שטחים מתים במראות הצד, זיהוי תמרורים, בקרת סטיה מנתיב, התרעה על עייפות ושש כריות אוויר.

המחירים יחלו ב-185 אלף שקלים ומסתכמים ב-200 אלף שקלים בתמורה לגרסה הבכירה ביותר בהיצע.

עוד הרבה על ניסאן בוואלה! רכב

ניסאן קשקאי החדש במבחן דרכים

  • עוד באותו נושא:
  • ניסאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully