וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוקאטי סקרמבלר אינדיפנדנט, בישראל

26.5.2016 / 7:56

דוקאטי ויצרנית המשקפיים אינדיפנדנט חברו לייצור גרסה ייחודית ומוגבלת בייצור ל-1,077 יחידות בלבד של הסקרמבלר. המחיר בישראל לזריזים, 99,000 שקל

צילום: קובי ליאני

דוקאטי סקרמבלר אינדיפנדנט בייצור מוגבל. קובי ליאני
דוקאטי סקרמבלר אינדיפנדנט: 99,000 שקל/קובי ליאני

בעבר הלא רחוק היה זה מותג האופנה דיזל שיצר עם דוקאטי את המונסטר דיזל האיקוני ועכשיו, מגיע שיתוף פעולה חדש שמביא ליצרנית האופנועים מבולוניה גרסה חדשה בייצור מוגבל. דוקאטי ואינדיפנדנט, יצרנית משקפי השמש מאיטליה חברו יחד ויצרו את הסקרמבלר אינדיפנדנט. הבסיס זהה למקור, עם מנוע ה-803 סמ"ק 75 כ"ס, אבל מסביב נעשו נגיעות עיצוביות שמבדילות אותו משאר גרסאות המשפחה.

הסקרמבלר אינדיפנדנט מקבל מושב חדש, עמוק ומרופד יותר שלו גם עיצוב חדש ותפירות בצבע האופנוע, כיסויי מכל הדלק חדשים ונצבעו, כמו השלדה והג'נטים בגוון נחושת, הכנף שמעל הגלגל הקדמי קוצרה מאוד, הכידון הוחלף באחר רחב ושטוח לגמרי שבקצותיו מראות עגולות שמותקנות מתחת לגובה הכידון ומעל הפנס הקדמי ישנה מסכונת קטנה בסגנון קפה רייסר. לסיום החוויה והבידול, הסקרמבלר אינדיפנדנט מקבל גם צנרת פליטה מלאה עם דודי טרמיניוני בצבע שחור.

כדי להפוך את כל העניין לנחשק, בעיני הצרכנים הרלוונטיים, גרסת האינדיפנדנט של הסקרמבלר תיוצר ב-1,077 יחידות בלבד, ואלה ימוספרו באמצעות לוחית על שלדת האופנוע. אחד כזה כבר נחת בישראל ונחטף ואם גם לכם מתחשק להיות ייחודיים, הכינו 99 אלף שקל עבורו.

דוקאטי סקרמבלר אינדיפנדנט בייצור מוגבל. קובי ליאני
דוקאטי סקרמבלר אינדיפנדנט בייצור מוגבל/קובי ליאני
  • עוד באותו נושא:
  • דוקאטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully