וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחדשת: מתיחת פנים ליונדאי i10. בכורה בפריס

31.8.2016 / 7:45

יונדאי הציגה מתיחת פנים של המיני העירונית i10 לקראת החשיפה בפריס. עיקר החידושים בתא הנוסעים ובתכונות הניהוג

יונדאי I10. אתר יצרן
יונדאי i10 המחודשת/אתר יצרן

שלוש שנים אחרי שחשפה את הדור החדש של המיני העירונית i10, הציגה יונדאי מתיחת פנים ראשונה - וסמלית, לאחת המכוניות החשובות ביותר בהיצע שלה. ה-i10, שנמנית על הקטנות הפופולריות בישראל, תאומת קיה פיקנטו, מציגה מספר חידושים, בהם שינוים בתא הנוסעים וחידוד בהתנהגותה וברמת הנוחות, כך אומרים בחברה הדרום קוריאנית.

ביונדאי לא ביצעו ליטושים מרחיקי לכת במראה החיצוני, כך שה-i10 שומרת על המראה המקורי שלה, להוציא תוספות בפגושים ובבתי התאורה. חדי העין יוכלו להבחין בנורות LED חדשות, פגושים קצת שונים, וכן תהיה תוספת של חישוקי 14 אינטש בעיצוב חדש במשפחה. בנוסף, נעשה ניסיון קל לעבד מחדש את איזור בתי הגלגלים, אולם התוצאה אינה דרמטית כמובן.

הרכב המנועים של יונדאי ממשיך מהדור הנוכחי, כלומר יחידות ה-1.0 ל' עם 65 כ"ס וה-1.2 ל' עם 87 כ"ס, בחיבור אל תיבת הילוכים ידנית 5 מהירויות או אוטומטית 4 מהירויות. בתוך כך, ביונדאי מדווחים על שדרוגים משמעותיים שנעשו בריסון המהמורות, בידוד תא הנוסעים ומערכת ההיגוי, כך שהיא עתידה להיות קצת יותר מהנה לנהיגה ונעימה בנסיעות בינעירוניות.

גולת הכותרת במתיחת הפנים, על אף שגם היא יחסית מוגבלת, נמצאת בתא הנוסעים; ביונדאי החליפו את בקרת המדיה הבסיסית בצג ראשי עם 7 אינטש כולל תמיכה במערכות הפעלה של אפל ואנדרויד, עם כניסות USB ו-AUX כסטנדרט. יש להניח שדגמים פשוטים לא יקבלו בציוד התקני את מערכת המולטימדיה הבכירה.

ביונדאי מוסיפים שחיזקו גם את קו ההגנה של ה-i10, כך שהיא תשווק עם בקרות בטיחות חדשות, בהן התרעה על סטיה מנתיב, בקרת קדם-תאונה (מתריעה על התנגשות) ועוד.

המכונית תשווק באירופה בתחילת שנת 2017, כך שסביר שנראה אותה בארץ קצת לאחר מכן. תגובת היבואנית כלמוביל: "המכונית תגיע לארץ במהלך שנת 2017".

עוד בוואלה! רכב:
מבחן: יונדאי טוסון החדש
יונדאי אלנטרה החדשה במבחן דרכים
התשובה לפריוס: נהיגה ראשונה ביונדאי איוניק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully