וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובארו BRZ מקבלת רענון לשנת 2017

6.12.2016 / 7:52

סובארו עדכנה את ה-BRZ לשנת הדגם 2017 עם שיפורים בעיקר בחלל הפנים, וכן במבנה המרכב לטובת זרימת האוויר וחידוד תכונותיה הדינמיות

סובארו BRZ. אתר יצרן
סובארו BRZ המחודשת/אתר יצרן

סובארו BRZ מעולם לא פותחה להיות הצלחה כלכלית חריגה, אלא מכונית "הילה" שתוכל להזכיר לחובבי המותג שהשורשים הספורטיביים עדיין טמונים עמוק ב-DNA של החברה. שמועות על גסיסתה וכן של תאומתה טויוטה GT86 עלו מידי פעם לכותרות, אבל היפנים החליטו (ובצדק) להאריך את שהותה ולראייה, הנה יוצאת לאור גרסת 2017 של הקופה השובבה.

במסגרת מתיחת הפנים, סובארו מדווחת על שינויים בהופעתה החיצונית, המשפיעים גם על זרימת האוויר מהחלק הקדמי וכן על אחיזתה בכבישים מפותלים. לדברי סובארו, הקיט האירודינמי החדש של BRZ כולל גם לראשונה שימוש בנורות LED בחזית וכן התווספו חישוקי סגסוגת מוגדלים עם 10 חישורים. משלימים את ערכת הקישוטים ספוילר אחורי וכמה קישוטים סמליים בפגושים.

אבל אולי השינוי הכי גדול, נמצא במרחב העבודה של הנהג. סובארו הוסיפה ל-BRZ את מערכת המדיה הקיימת בסובארו B4 הנוכחית עם צג 4.2 אינטש ותאימות מלאה לכל הטלפונים החכמים. התפריטים כוללים מד כוחות G, זווית הטיית ההיגוי, כוח האטה, זמני הקפות ועוד. עוד שדרוג חדש הוא בגלגל ההגה, שעיצובו הוקטן והולבש עליו חומר המשפר את האחיזה בכפות הידיים. גם הפקדים עליו נוחים יותר לשימוש כעת. בנוסף לכך, סובארו מספרים על איכות חומרים גבוהה יותר בכל הקבינה ומושבי עור עם אלקנטרה חדשים.

באגף הביצוע, מנוע ה-2.0 ל' (198 כ"ס) של ה-BRZ נשמר ללא סיוע ממגדש, אך הוא עבר כיול כדי לשפר את זמינות הכוח בסל"ד נמוך, להפחית את צריכת הדלק ולרסן את בידוד הרעשים מבחוץ. מערכת המתלים גם היא תהיה בעלת תגובה חדה יותר אך לא על חשבון נוחות הנסיעה (אחת מנקודות התורפה של ה-BRZ). בקרת ה-VDC תציע לנהג 5 מצבי ניהוג, כולל מצב "מסלול" עם תגובת מצערת מיידית והיגוי חד המתאים לתקיפת הנורדשלייפה באגרסיביות.

כיום נמכרת סובארו BRZ בישראל במחירים שנעים בין 225 ל-235 אלף שקלים, עם תיבה ידנית או אוטומטית. הדגם החדש יצא לכבישים ב-2017, מיבואנית סובארו לישראל סמל"ת נמסר לוואלה! רכב כי מכונית ההדגמה הראשונה כבר נמצאת בדרך לארץ.

עוד בוואלה! רכב:
סובארו BRZ במבחן דרכים. על הנעה והנאה
הקרוסאובר הכי גדול שסובארו ייצרה עד עכשיו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully