וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה קאמרי החדשה

10.1.2017 / 14:08

במשך שבעה דורות, טויוטה קאמרי הייתה שם נרדף לקניה הגיונית ומיושבת. בדור השמיני שלה היא רוצה לגרום לאנשים לרצות אותה

טויוטה קאמרי 2018. טויוטה, אתר רשמי
טויטה קאמרי החדשה, תרגש?/אתר רשמי, טויוטה

הצגת פלטפורמת ה-TNGA של טויוטה בסוף 2015, הייתה יותר מאשר הצהרה על מעבר לפלטפורמה מודולרית משותפת לחלק גדול מכלי הרכב של היצרנית – הייתה בה גם הבטחה נוספת, לקחת את טויוטה למחוזות מהם היא נעדרת מזה שנים – אלו שפונים לא רק לשכל אלא גם משלבות מושגים כמו הנאה מנהיגה במוצרים שלה.

את השילוב הזה, קאמרי החדשה מתחילה לטענת החברה כבר במראה החיצוני שלה. החרטום המחודד, יחידות התאורה המשוכות לאחור וקו הגג המשתפל לצללית דמוית קופה יושבים על בסיס רחב בשילוב תפיחות באזור בתי הגלגלים. היציבה הזו, שגם מנמיכה את הקאמרי בכ-2.5 ס"מ התאפשרה בשל השימוש בפלטפורמה החדשה ומבלי לפגוע במרווח הראש של הנוסעים גם תורמת גם לשיפור במקדם הגרר, כך לפי ההודעה לעיתונות.

יחסית למכונית שלאורך חייה התאפיינה במראה הגנרי ביותר שאפשר להעלות על הדעת, בטיוטה מציינים בסיפוק כי מבדיקות שלהם, הקאמרי החדשה ניתנת להבחנה מבין דגמים אחרים ממרחק של עד 183 מטרים. האורך הכללי עומד על 486 ס"מ, הגובה על 144 ס"מ והרוחב על 184 ס"מ.

תא הנוסעים זונח את הקווים הישירים של הדור היוצא לטובת מראה זורם. החומרים בסביבת הנהג בדור החדש שופרו לכאלו רכים למגע ושילובי הצבעים וסגנון העיצוב לקוחים לדברי טויוטה מתחום הריהוט הביתי. המרווח שופר, גם ליושבים מלפנים וגם מאחור בזכות תוספת של 5 ס"מ לבסיס הגלגלים שעומד כעת על 282 ס"מ. בקאמרי החדשה נמצא גם את ממשק האדם-מכונה העדכני ביותר של טויטה. בבסיסו שלושה צגי מידע המקושרים זה לזה: תצוגה עילית צבעונית בגודל 10 אינץ', מסך 7 אינץ' בלוח המחוונים ומסך המולטימדיה בגודל 8 אינץ'. תפעול מסך המגע נעשה על ידי שימוש באייקונים בדומה לטלפונים ניידים.

טויוטה קאמרי 2018. טויוטה, אתר רשמי
זונחת את הקווים הישרים ומוסיפה מסכים/אתר רשמי, טויוטה

מערכות הבטיחות הסטנדרטיות כוללות את Safety Sense של טויוטה שמתריעה בפני התנגשות, התראה על הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית, התראה ותיקון סטייה מנתיב, תאורה גבוהה אוטומטית ובחלק מרמות הגימור גם התראה על רכב ב"שטח מת" ותנועה חוצה בנסיעה לאחור. מעבר למערכות אלו ובקרות היציבות והבלימה המקובלות לקאמרי החדשה 10 כריות אוויר.

השיפורים הדינאמיים של המכונית שאמורים להקנות לה התנהגות טובה מבעבר כוללים מעבר לפלטפורמה החדשה גם שימוש בפלדה מחוזקת ועמידה יותר בפני פיתול, המתלה האחורי מסוג עצמות עצה כפולות שאמור לשפר את השליטה בתנועות הגוף.

לקאמרי החדשה תהיינה שתי תצורות הנעה, בנזין והיברידית. יחידות הבנזין יהיו מנוע 2.5 ליטר ארבעה צילינדרים ומנוע 3.6 ליטר 6V נתוני הספק לא פורסמו, מה שכן נאמר הוא ששניהם יהיו עם תיבת הילוכים פלנטרית חדשה בת שמונה הילוכים. היחידה ההיברידית תורכב ממנוע 2.5 ליטרים בתוספת מנוע חשמלי ולה תהייה תיבת הילוכים רציפה בת 6 "הילוכים" קבועים מראש. גם כאן, אין נתוני הספק או צריכת דלק.

שיווק המכונית עצמה צפוי רק ברבעון השלישי של 2017, מ"יוניון מוטורס" יבואנית טויוטה לישראל נמסר לנו כי המכונית תשווק כאן במהלך 2018.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
טויוטה קאמרי 2018. טויוטה, אתר רשמי
טויוטה קאמרי 2018/אתר רשמי, טויוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully