וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנת חשאית: אסטון מרטין DB11 נחתה בישראל

16.1.2017 / 10:48

אוטודיל תשווק את אסטון מרטין DB11 במחיר של 2.35 מיליון שקלים. עד כה, חמישה ישראלים כבר רכשו את מכונית העל הבריטית

אתר יצרן

יבואני מותג אסטון מרטין לישראל, תומר דותן ומאיר אוחיון, בעלי רשת 'אוטודיל', הכריזו היום (שני) על התחלת שיווקה של אסטון מרטין DB11 החדשה בארץ. מכונית העל הבריטית, עליה נהגנו לפני מספר חודשים, תמכר במחיר של 2.35 מיליון שקלים, והיא כוללת בין היתר חתימה אישית של ד"ר אנדי פאלמר, מנכ"ל אסטון העולמית, שחתם על 1,000 כלי הרכב הראשונים שיצאו את המפעל (דגמי ההשקה).

אסטון מרטין DB11, שנולדה בהשראת הדגם האחרון בסדרת סרטי ג'יימס בונד "ספקטר", הוצגה בשנת 2016 במסגרת תערוכת ז'נבה כמחליפתה הישירה של אסטון מרטין DB9. היא פותחה ועוצבה על ידי מארק רייכמן, שבעברו הרחוק פיתח את דגמי לנד רובר, רובר ולאחר שגויס לאסטון מרטין עיצב את ה-ONE77, וונקויש, וולקן ועוד, וכן ידו נגעה בדגמי רולס רויס לפרקי זמן מסוימים.

כמו מרבית דגמי אסטון מרטין, ה-DB11 היא מכונית קופה 2 דלתות עם הנעה אחורית, סידור הושבה לשני אנשים ורמת אבזור יוקרתית, כמיטב המסורת מבית המלוכה. מורכבים עליה חישוקי 20 אינטש עשרה חישורים, סמלוני V12 על הכנפיים ובפנים גימור עץ שחור מבריק, מערכת שמע של 'באנג אנד אולפסון' עם 13 רמקולים (1000 וואט) וממשק מגע משוכלל למערכת המולטימדיה.

בקרביים, מותקנת תחנת כוח בנפח 5.2 ל' V12 טווין טורבו המפיקה קצת מעל 600 כ"ס ו-71 קג"מ. היא מחוברת אל תיבת הילוכים אוטומטית 8 מהירויות של ZF המאיצה בה ל-100 קמ"ש ב-3.9 שניות ועד 322 קמ"ש מרביים. משקלה של המכונית, כ-1.7 טון.

מהיבואנית נמסר כי 5 ישראלים כבר רכשו את הרכב בהזמנה מוקדמת לפני מספר חודשים, אחד מהם הוא איש עסקים ממרכז הארץ שיקבל את הרכב לרשותו כבר במהלך השבוע הקרוב. "דגם חשוב זה מהווה למעשה את תחילת הדור הבא של אסטון מרטין, הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינה אסטרטגית של היצרן אשר צפוי לשחרר דגם חדש בכל שנה", כך היבואנים תומר דותן ומאיר אוחיון מאוטודיל.

עוד נמסר, כי עם סיום תקופת ההשקה בישראל, יימכר דגם בסיסי של ה-DB11 במחיר התחלתי של 2 מיליון שקלים.

עוד בנושא:
קמה לתחיה: מכונית אסטון מרטין חדשה, בת 57
נערת מים: עכשיו, לאסטו מרטין יש גם סירת מירוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully