וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערת מים: אסטון מרטין מציגה סירה ספורטיבית

9.10.2016 / 8:39

החברה הבריטית שהביאה לכם את המכוניות של ג'יימס בונד מפנה את ההגה למים הכחולים. ה-AM37 מפליגה מהר, מחוטבת כמו דוגמנית מסלול ונושאת מחיר של שתי מכוניות קיצון

יאכטה אסטון מרטין. אתר יצרן
סירת מירות יוקרתית של אסטון מרטין/אתר יצרן

אסטון מרטין חשפה באירוע פרטי שנערך בנמל מונטה קרלו בדרום צרפת את ה-AM37, סירת המירוץ הראשונה בתולדותיו של המותג הבריטי. היא תמכר בשלוש גרסאות, עם הספקים שונים וקבינה מלכותית כיאה לצי של הוד מעלתה.

באסטון מרטין מספרים שהפיתוח של ה-AM37 ארך שנתיים, ועל הובלת המיזם הופקדו ראשי צוותים שתכננו מכוניות נדירות כמו האסטון ONE-77, אסטון מרטין וולקן התחרותית ואסטון מרטין DB11, שתרמו את כל הידע שצברו בעיצוב מכוניות לחברת Quintessence Yachts שסייעה בייצור הסירה היוקרתית.

ה-37 בשמה של האסטון מרטין נגזר מאורכה - 37ft, או בתרגום למטרים - 11.2. היא משלבת תרכובות סיבי פחמן וריפודים מהודרים בעמדת הקברניט ובשטח הנוסעים, זגוגית קדמית ברוח עיצובן של המכוניות, ואפשר לשנות את סידור הפלטפורמה הפנימית משולחן רגיל למיטה מתקפלת בלחיצת מתג.

העוצמה נחלקת בין דיזל ובנזין. בגרסה ה"פשוטה", ה-AM37 מייצרת 370 כ"ס ממנועי דיזל כפולים או שני מנועי בנזין בעלי הספק של 430 כ"ס, המקנים לה מהירות מרבית של 45 קשר (83 קמ"ש). למי שירצה להצטייד בגרסת ה"על", יוכל לקבל את ה-AM37S עם הספק מרבי של 520 כ"ס ומהירות מרבית של 90 קמ"ש.

"ה-AM37 נושאת בתוכה את ה-DNA של אסטון מרטין. היה חשוב לנו, שמיזם מסוג זה ישקף את העיצוב הנצחי של מכוניות החברה. זו סירה פנטסטית עם פרופורציות נהדרות ואלגנטיות", אומר ראש מחלקת העיצוב של החברה, מארק רייכמן.

אם יש לכם תכניות לקיץ הבא, ו-1.3 מיליון לירות שטרלינג פנויים, צפויה לכם חופשה מסעירה במיוחד.

עוד בוואלה! רכב:
כמו שאני רוצה: אסטון מרטין בהזמנה אישית
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully