וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'מפיון מוטורס משיקה בישראל את SQ7, הקרוסאובר-דיזל החזק ביותר בעולם

9.2.2017 / 8:11

אודי משלבת שתיים מהמגמות הבולטות ביותר בשוק הרכב העולמי: קרוסאוברים מפוארים, עם ביצועי כביש ספורטיביים. קבלו את אודי SQ7, שלכם החל מ-844,900 שקלים בלבד

אודי SQ7. אתר יצרן
AUDI SQ7 החדש בישראל/אתר יצרן

בהמשך לחיזוק הצד הספורטיבי של חטיבתS של אודי, התחיל הייבוא לישראל של 7Q בגרסתו הספורטיבית ביותר; הפעם הוא לא רק הספורטיבי ביותר באולמי התצוגה של אודי – 7SQ הוא קרוסאובר הדיזל החזק ביותר בעולם, עם 435 כ"ס ו-4.8 שניות מאפס ל-100. הספק מונומנטלי זה מושג ממנוע 4.0 ליטר V8, הנושם באמצעות שלושה מגדשי טורבו. בנוסף לשני המגדשים ה'רגילים' מתוגבר המנוע עם מגדש חשמלי (EPC) המסוגל להגיב תוך 0.2 שניות ללחיצה על דוושת הגז. מגדש זה מצמצם כמעט לחלוטין את השהיית הטורבו, ומעניק לאודי הגדולה תגובות דוושה מהירות ביותר.

שני המגדשים הרגילים אחראיים על ייצור הכוח בסל"ד בינוני וגבוה, בעוד ה-EPC מעניק את הדחף בשברירי השנייה הראשונים. נתון זה מתבטא גם בעקומות המנוע הנמוכות יחסית; שיא ההספק מגיע כבר ב-3,750 סל"ד, שיא המומנט (לא פחות מ-91 קג"מ) מתייצב לעבודה כבר ב-1,000 סל"ד. אלו נתונים נמוכים במיוחד, גם עבור מנוע דיזל גדול-נפח. המגדש החשמלי דורש אנרגיה רבה ולכן תוכננה מערכת חשמל במתח גבוה של 48 וולט, המאפשרת הזנת שאר הצרכנים החשמליים בלימוזינה הגרמנית.

עוד בנושא:
אודי A3 המחודשת במבחן. גיבוש טכנולוגי
מרחיב גבולות: נהיגה ראשונה באודי Q2 החדש

אודי SQ7. יצרן, ניר בן טובים
אודי SQ7/ניר בן טובים, יצרן

מאות הסוסים מגיעים אל הכביש בעזרת הנעת קוואטרו מתוחכמת, ומבחר מערכות אלקטרוניות האחראיות על בקרת אחיזה והבטיחות האקטיבית. כמי שנושאת על חרטומה את האותS על רקע המלבן האדום, הקוואטרו הזו אמורה לטפל היטב גם בכבישים מתפתלים, עם או בלי שלג. לצורך זה פותחו מוטות מייצבים אקטיביים, אלקטרו-מכאניים. הם מופעלים באמצעות מחשב ומפעילים כוחות נגדיים לנטייתו הטבעית של המרכב, להתנודד בפניות מהירות. מערכת זו משמרת את המרכב מאוזן יחסית ומגבירה את אחיזת הצמיגים – מבלי לפגוע בנוחות הנסיעה.

מהנדסי אודי שמרו על מינון צנוע של סממנים חיצוניים – ברמה של תוויות קטנות, פגושים מוחצנים, חישוקי 20 או 22 אינץ' ספורטיביים, קליפרים צבועים באדום, וכונסי אוויר מוגדלים. תא הנוסעים כולל את שלל פינוקי העילית האירופאית, מערכת צליל BOSE משודרגת, מצלמות היקפיות, LED, סגירת וואקום לדלתות. למרות של-7SQ יש שבעה מקומות ישיבה, איננו חושבים שהוא פונה למשפחות ברוכות ילדים, אלא ללקוחות יוקרה התובעניים ביותר, המוכנים להשכיב 850,000 שקלים, כדי לנהוג ברכב ייחודי כל כך. שוק רכבי הפרימיום פורח מאוד בישראל ואנו סבורים שה-7SQ הוא תוספת מעניינת במיוחד, ללקוחות בעלי ניחוח אירופאי מתוחכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully