וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזוקי קרוסאובר המחודשת – תחילת שיווק בישראל

20.2.2017 / 14:14

מכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי לישראל הודיעה היום על תחילת שיווק הקרוסאובר המחודש בישראל. בעזרת הופעה קשוחה יותר הוא מבקש להפגין נוכחות לעומת ההופעה האנמית בעבר. המחיר – החל מ-110 אלף שקלים

סוזוקי קרוסאובר בישראל. אתר יצרן
חישוקים גדולים, חזית מוחצנת ומרווח גחון משופר - סוזוקי קרוסאובר מתלבש בהתאם לג'יפון/אתר יצרן

הדגם המחודש עליו נהגנו לראשונה בשבוע שעבר עבר שדרוג אמצע חיים שכלל מראה ג'יפוני יותר כמתבקש וכמקובל בקבוצה שלו, עם גריל קדמי וחזית בולטים, חישוקי 17 אינץ' וצמיגים גדולים יותר, מרווח גחון שעלה בס"מ בודד ל-18 כוללים ואפילו חמישה צבעים חדשים.

עוד בנושא:
הצצה ראשונה לסוזוקי סוויפט החדשה

תא הנוסעים עוטף את מערכת השמע והקוסולה המרכזית בפלסטיק בגימור שחור מבריק וחומרים רכים נוספו לסביבת הנהג. למכונית 7 כריות אוויר, בקרת אקלים מפוצלת, כניסה והנעה ללא מפתח, מערכת עצור-סע, חלונות כהים ובקרת שיוט.

הבשורה הגדולה נמצאת מתחת למכסה המנוע עם כניסתו של מנוע 1.4 ליטר טורבו עם 140 כ"ס ו-22.4 קג"מ (120 כ"ס ו-15.9 קג"מ ביוצא). נתוני הביצועים הם 200 קמ"ש מירביים ו-9.5 שניות למאה קמ"ש. תיבת ההילוכים הרציפה יצאה משימוש, וכעת מחליפה אותה תיבת הילוכים פלנטרית בת שישה יחסי העברה, תיבה ידנית תוצע גם כן.

מחירי הדגם מתחילים ב-110 אלף שקלים לגרסה הידנית ו-125 אלף שקלים לגרסה האוטומטית.

את תחילת השיווק של הקרוסאובר ילווה יום מכירות רשמי שייערך ב-3.3 במתחם הנתיב המהיר ובו יוצגו המכוניות ויכלול נסיעות מבחן על המכוניות. ביום זה יינתנו גם הטבות ותנאי מימון מיוחדים ליום ההשקה. ההשתתפות מותנית ברישום מוקדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully