וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה לסוזוקי סוויפט החדשה

27.12.2016 / 16:10

סוזוקי חשפה ביפן תמונות ראשונות ופרטים אודות הדור החדש של הסופר מיני סוויפט. הרבה חידושים בקנה, ובכורה רשמית בתערוכת ז'נבה

סוזוקי סוויפט 2017. אתר יצרן
סוזוקי סוויפט החדשה. יוצאת לדרך ביפן. גרסת ה-RS/אתר יצרן

סוזוקי פרסמה היום (שלישי) כי החלה לשווק ביפן את הדור החדש של סוזוקי סוויפט, מכונית הסופר מיני הפופולרית שלה שנמכרה עד היום בלמעלה מ-5.3 מיליון יחידות, מאז הוצג הדור היוצא ב-2005. המכונית תגיע לכבישי יפן ב-4 בינואר, אולם בכורתה באירופה מתוכננת לחודש מרץ 2017 במסגרת תערוכת הרכב בז'נבה.

פרט לשינויים בהופעתה החיצונית שניכרים מאוד בחלקה הקדמי, לרבות העמקת השבכה והרחבת קשתות הגלגלים, הסוויפט החדשה לא תהיה גדולה יותר מקודמתה באופן משמעותי. היא אמנם עושה שימוש בפלטפורמה חדשה, אבל לא ברור אם נפח תא המטען המצומק של הדור הקודם יגדל. בתוך כך, יש לקוות שנוכח התחרות סוזוקי דאגה לטפל גם בהיבט השימושיות.

על פי הפרסומים ביפן, לסוויפט תהיינה שתי גרסאות - היברידית וגרסת RS עם רוח ספורטיבית. הדגם האקולוגי יעשה שימוש במנוע 1.2 ל' בנזין עם מנוע חשמלי וסוללות לו 90 כ"ס, בעוד גרסת ה-RS תקבל מנוע 1.0 ל' טורבו (בוסטר-ג'ט) עם 100 כ"ס, מחובר אל תיבת הילוכים אוטומטית 6 מהירויות (4 הילוכים בדור הקודם).

סוזוקי משבחים מאוד את יכולותיה הדינמיות של הסוויפט (קודמתה בהחלט הייתה מהנה לנהיגה), וכן מוסיפים כי ניתן יהיה לרכוש בתשלום חבילת בטיחות מורחבת. זו כוללת עצירה אוטומטית במהירות עירונית, תאורה אדפטיבית למניעת סינוור ואפילו בקרת שיוט אדפטיבית.

בהתחשב בחשיבותה הגלובלית של הסוויפט, מסתמן שהדגם היפני והדגם האירופי יחלקו את רוב המאפייניים. אולם את כל הפרטים במלואם נקבל רק בעוד כמה חודשים.

עוד בנושא:
כך החזרתי לחיים טנדר סוזוקי סמוראי
מתיחת פנים לסוזוקי S קרוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully