וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'מפיון מוטורס: החל שיווקה של פולקסווגן גולף המחודשת

20.4.2017 / 11:12

פולקסווגן גולף מגיעה לישראל בתום מקצה עדכונים הכולל טיפול במערכות הבטיחות, ההינע והאבזור. המחירים, החל ב-132 אלף שקלים

פולקסווגן גולף 2017. אתר יצרן
פולקסווגן גולף 2017 בישראל/אתר יצרן

יבואנית דגמי פולקסווגן לישראל, צ'מפיון מוטורס הכריזה היום (חמישי) על תחילת שיווקה של פולקסווגן גולף המחודשת, שמגיעה לארץ בעקבות מתיחת פנים מוגבלת שהוצגה לפני מספר חודשים. המכונית החשובה ביותר של הקונצרן הגרמני עודכנה בהופעתה החיצונית, מערכות הבטיחות, יחידות הכוח והמפרטים שתוגברו גם בגרסאות הכניסה.

במסגרת מתיחת של הדור השביעי, שודרג המראה החיצוני של הגולף בהחלפה חלקית של הפרונט והסינר התחתון; זה כולל שימוש בנורות LED חדשות מלפנים ומאחור, בתי תאורה מעט שונים, פגוש חדש עם תאורת ערפל חדשה וחישוקי 15 אינטש בעיצוב ספורטיבי (כחלק מהציוד התקני).

בחזיתה של הגולף מנוע 1.4 ל' טורבו בשני הספקים; הדגם הבסיסי מחלץ הספק מרבי של 125 כ"ס ו-20.4 קג"מ הזמינים מתחום של 2,000 סל"ד. בחיבור לתיבת הילוכים דו-מצמדית 7 מהירויות אורכת ההאצה ל-100 קמ"ש 10 שניות וצריכת הדלק הממוצעת (יצרן) היא 21 ק"מ לליטר. המנוע השני בסדרה, מחלץ תפוקה של 150 כ"ס, והתאוצה ל-100 קמ"ש בסיועה של תיבת DSG7 אורכת 8.2 שניות. מנוע ה-1.0 ל' טורבו טרם הגיע לארץ. מהיבואנית נמסר לוואלה! רכב כי הנושא נמצא בבדיקה.

עוד בנושא:
פולקסווגן טיגואן 4X4 החדש במבחן דרכים

פולקסווגן גולף 2017. אתר יצרן
פולקסווגן גולף 2017/אתר יצרן

הגולף תימכר, כנהוג בשנים האחרונות עם צמד רמות אבזור -'טרנדליין' ו-'קומפורטליין'. באבזור התקני אפשר למצוא מערכת מדיה עם צג 8 אינטש ותאימות מלאה לאפל ואנדרויד, שקעי USB ו-AUX, בלוטות' מקורי עם פקדים מגלגל ההגה, תא כפפות מקורר ועוד.

הדגם הבכיר במשפחה, מוסיף על הציוד התקני גישה לרכב ללא מפתח, תאורת חניה אוטומטית, חיישן גשם, חלון שמש פנורמי, מושבים נוחים יותר, חישוקי סגסוגת 16 אינטש ועוד. אופציה בתשלום - לוח מחוונים וירטואלי (12 אינטש) בדומה לרכבי אודי.

באגף הבטיחותי, הגולף מגיעה כסטנדרט עם מספר מערכות למניעת תאונות, החל בבקרת שיוט אדפטיבית, ניטור מרחק מלפנים, בלימה אוטונומית וכל הבקרות התומכות - 7 כריות אוויר, סייעני יציבות, בלימה, נעילת דפרנציאל אלקטרונית, בקרת משיכה וניטור לחץ אוויר בצמיגים.

עמית בן דוד, מנהל חטיבת פולקסווגן בצ'מפיון מוטורס: "הגולף החדשה לוקחת עוד צעד קדימה את הנוסחה המנצחת שהציג בארץ הדור השביעי של הרכב. לצד מנועים עוצמתיים בנפח 1.4 ליטר טורבו, התווספו מערכות נוחות ואבזור, כשמערכות הבטיחות מגיעות כעת כבר בגרסת הטרנדליין - כולל טכנולוגיית בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת בלימה אוטונומית המוכרת מקטגוריות גבוהות יותר".

המחירים לפולקסווגן גולף 2017:
טרנדליין 1.4 עם 125 כ"ס - 132,000 שקלים.
קומפורטליין 1.4 ל' עם 150 כ"ס - 144 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully