וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: הפולקסווגן גולף בנזין החסכונית בהיסטוריה

2.6.2015 / 7:55

מנוע ה-3 צילינדרים טורבו של הגולף יסייע לה לחלץ נתוני צריכת דלק מופחתים. היצרן מצהיר על 23 ק"מ לליטר וביצועים שימושיים

פולקסווגן גולף 1.0 ל' TSI. אתר יצרן
23 ק"מ לליטר. הגולף בנזין החסכונית בהיסטוריה/אתר יצרן

פולקסווגן הכריזה היום (שלישי) על מנוע הבנזין החסכוני ביותר בתולדות הסדרה המשפחתית: 1.0 ל' TSI. מדובר ביחידת הנעה לה 3 צילינדרים המספקת ביצועים טובים מאוד ונתוני צריכת דלק, שלפי פולקסווגן היו זמינים עד היום רק במנועי ה-TDI (סולר) של החברה הגרמנית. הגולף תמכר תחת מותג 'בלומושן' ותוצע במרכבי הצ'בק וסטיישן.

מנוע ה-1.0 ל' TSI לא רק קל בהרבה ממנועים קיימים של הגולף הפופולרית, הוא גם חזק ובעל נצילות גבוהה; הוא יפיק 115 כ"ס ו-20 קג"מ וישודך לתיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות או דו מצמדית DSG 7 הילוכים. בפולקסווגן מחמיאים למנוע ואומרים שהוא חזק יותר מ"הגולף GTI המקורית" לה היו 110 כ"ס.

פולקסווגן גולף 1.0 ל' TSI. אתר יצרן
פולקסווגן גולף 1.0 ל' TSI/אתר יצרן

החיבור לתיבה ידנית או רובוטית יחזיר בממוצע צריכת דלק שנעה בין 24 ל-23 ק"מ בנסיעה משולבת. לא פחות מכך, ועל אף נפחו הצנוע, המנוע יעפיל למהירות מרבית של 204 קמ"ש (לעומת ה-182 קמ"ש באותה GTI שאוזכרה על ידם). ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 9.7 שניות ונתון פליטת המזהמים יעמוד על 99 גק"מ.

באירופה, תתומחר הגולף TSI בלומושן ב-20 אלף יורו, והיא כוללת בציוד התקני 7 כריות אוויר, בקרת עצור וסע, חישוקי סגסוגות 15 אינטש, בקרת בלימה אוטומטית במצב חירום, בקרת מדיה עם אפליקציות שונות ועוד.

טרם התקבלה תגובת היבואנית לישראל צ'מפיון מוטורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully