וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהירה ומפוארת: סקודה סופרב "ספורטליין" החדשה בארץ

1.5.2017 / 10:54

צ'מפיון מוטורס החלה לשווק את סקודה סופרב 'ספורטליין' האלגנטית עם מערכות בטיחות חכמות ואבזור נוסף. המחיר, החל ב-238 אלף שקלים

סקודה סופרב ספורטליין. אתר יצרן
סקודה סופרב ספורטליין בישראל/אתר יצרן

צ'מפיון מוטורס הכריזה השבוע על תחילת שיווקה של סקודה סופרב במהדורת 'ספורטליין' - המהדורה היוקרתית ביותר של מכונית המנהלים הבכירה. דגם זה ישווק בארץ עם מנוע ה-2.0 ל' בלבד, כשהוא כולל בציוד התקני מערכות בטיחות אקטיביות ואבזור מורחב. בחברה מוסרים, כי "פתרה את בעיית הביקוש, וצמצמה משמעותית את זמן ההמתנה לרכב, עם חלק מהדגמים במלאי זמין ומועד אספקה של מספר ימים".

עוד בנושא:
סקודה נכנסת לעידן החשמלי עם רכב פנאי עתידני

הסופרב ספורטליין מאופיינית בקישוטים מובחנים ביחס לאחיותיה, עם שימוש בחישוקי 19 אינטש, שילוב גוונים, חיפויי שחור בוהק למראות הצד, גג שמש פנורמי, מפלטים אובליים, עיטורים ספורטיביים ועוד. גם תא הנוסעים מציע אווירה קצת יותר מסוגננת עם גימורי אלומיניום מוברש, פסי "קרבון" לאורך הדיפונים ותאורת LED אמביינט ב-10 צבעים.

רמת האבזור התקנית של הספורטליין מגיעה עם מושבים עוטים אלקנטרה, מערכת בקרת אקלים 3 איזורים, מערכת מדיה משוכללת עם 12 רמקולים וסאב-וופר בתא המטען, חיישן דלת תא מטען אחורית לפתיחה באמצעות כף הרגל מפתח חכם ועוד. מערך הבטיחות מצלמת ראיה לאחור, פיקוח על שטחים "מתים" במראות הצד, בקרת סטיה מנתיב ,בקרת עייפות, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור מרחק מעצמים ובלימה אוטנומית חיישני לחץ אוויר בצמיגים, וכל סייעני העזר ליציבות ומערכות תומכות בלימה.

סקודה סופרב ספורטליין. אתר יצרן
סקודה סופרב ספורטליין/אתר יצרן

צ'מפיון מוטורס שידכה את גרסת הספורטליין למנוע ה-2.0 ל' באופן בלעדי, כשזה מוצע בהספק של 220 או 280 כ"ס והנעה כפולה, בחיבור אל תיבת הילוכים דו-מצמדית שש מהירויות. הדגם החזק ביותר בסדרת המשפחתית הגדולה מאיץ ל-100 קמ"ש ב-5.8 שניות וכן משולב עם בקרת נהיגה סלקטיבית, ה-DCC לה חמשה מצבי כיול שונים.

המחירים לסקודה סופרב 'ספורטליין'"
2.0 ל' 220 כ"ס: 237,990 שקלים.
2.0 ל' 280 כ"ס הנעה כפולה: 264,900 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • סקודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully