וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיאט לאון המחודשת - עכשיו גם עם מנוע 1.0 ליטר טורבו

29.5.2017 / 11:54

מנועי ה-1.0 ליטר שלושה צילינדרים מוגדשי הטורבו של קונצרן פולקסווגן ממשיכים את ההתרחבות שלהם גם בקבוצת המשפחתיות. אחרי סקודה אוקטביה, גם הלאון מקבלת את המנוע הקטן. המחיר - 110 אלף שקלים

סיאט לאון 1.0 ליטר טורבו – תחילת שיווק בישראל. אתר יצרן
הנפח ירד, האבזור עלה/אתר יצרן

נדמה שאין יותר מתאים מההיצע הנוכחי של סיאט לאון כדי להסביר את השלב הנוכחי של מהפכת הטורבו אצל פולקסווגן.

עד כה, היה מנוע ה-1.2 ליטרים טורבו עם 110 כוחות הסוס שלו הקטן בהיצע ושווק עם תיבת הילוכים ידנית בלבד ברמת הגימור STYLE ומחירו עומד על 106 אלף שקלים.

כעת, עם תחילת שיווק מנוע ה-1.0 ליטרים ולו שלושה צילינדרים, זהה לזה שנמצא באוקטביה המחודשת, הייתם מצפים ממנו להיכנס מתחת למנוע ה-1.2 ולא כך היא.
אם עד לפני כמה שנים, מכונית קומפקטית עם מנוע 1.2 ליטרים נראה מוזר, מנוע ה-1.0 ליטר טורבו בעל 115 כ"ס ב-5,000 סל"ד ו-20.4 קג"מ ב-2,000 סל"ד המשודך לתיבת ה-DSG בעלת שבעה הילוכים ישמש למעשה כגרסה שממוקמת גם מבחינת המחיר מעל זו בעלת מנוע ה-1.2 ליטרים.

הביצועים - זינוק ל-100 קמ"ש ב-9.6 שניות ו-202 קמ"ש מירביים.

עוד באותו נושא:
נהיגה ראשונה - סיאט איביזה החדשה
מחמם מנועים - סיאט אטקה FR

המכונית שתגיע ברמת גימור אחת - STYLE מקבלת גג שמש פנורמי, דיבורית בלוטות' הנשלטת מההגה, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת ויציאות מיזוג למושבים האחוריים, בקרת שיוט, תאורת LED, קיפול חשמלי והפשרה למראות הצד, חבילת עור הכוללת ציפוי להגה, ידית ההילוכים בלם היד ותא האחסון המרכזי. מערכת המולטימדיה ממשיכה להסתפק כמו ברמות האבזור הבסיסיות האחרות במסך 5 אינץ' בלבד.

גם בגרסה זו של הלאון, חבילת הבטיחות המתקדמת שעמה היא מגיעה בחו"ל לא מגיעה לכאן, והוא לא כוללת מערכות בטיחות מתקדמות דוגמת התראת סטייה מנתיב, בלימה עצמאית, זיהוי תמרורים ועוד.

לאון 1.0 ליטר מסתפקת בהתראת עייפות, 7 כריות אוויר וכן מקבלת המכונית את ה-MKB, מערכת למניעת תאונה או נזק משני, כך למשל לאחר פגיעה בעצם או מכשול, תסייע המערכת לבלום את המכונית על מנת לצמצם או למנוע פגיעה נוספת. כמו כן, מצוידת המכונית ב-XDS המדמה פעולה של דיפרנציאל מוגבל החלקה לשיפור היציבות בפניות, בעיקר תחת האצה.

מחירה של סיאט לאון עם מנוע 1.0 ליטר יעמוד על 110 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully