וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהיגה ראשונה: סוזוקי ג'ימני החדש

דודי מוסקוביץ'

25.9.2018 / 9:28

סוזוקי ג'ימני החדש שומר על מיקומו הייחודי בשוק ה-4X4; האייקון המוטורי הקטן נשאר רכב שטח אמיתי ולא נסחף בגל הקרוסאוברים העירוניים. למרות עליית מחירים צפויה, הוא יישאר זול להפליא ביחס לרכבי שטח אחרים

נהיגה ראשונה: סוזוקי ג'ימני החדש. דודי מוסקוביץ', ניר בן טובים
רכב קטן, כיף גדול - סוזוקי ג'ימני החדש מאמין בשטח/ניר בן טובים, דודי מוסקוביץ'

בעולם של קרוסאוברים "חסרי עמוד שילדה", יצרני הרכב נותנים מענה שיווקי לצרכני כביש עירוניים, והם מספקים עיצוב מוחצן עם מינימום יכולות שטח, אם בכלל. לפני כחמש שנים נפלה בסוזוקי החלטה אסטרטגית, המנוגדת למגמה העולמית וממש לא ברורה מאליה; היפנים החליטו כי הג'ימני החדש יישמר את יכולות השטח הגבוהות שלו, ישפר משמעותית את רמת הנוחות והבטיחות, ויישאר באריזה קשוחה ובמחיר זול. "החלטנו לשפר את הג'ימני עד שנקבל ג'יפ קטן עם יכולות שטח טובות יותר, נוח יותר וארוז בעיצוב פרקטי", הסביר לנו Hiroyuki Yonezawa, המהנדס הראשי של סוזוקי. זו מגמה הפוכה לזו העולמית, והיא נותנת תקווה לג'יפאים צעירים מאותגרי תקציב.

כרומנטיקן חסר תקנה, שמחתי לראות את סוזוקי ממשיכה להניף את דגל ה"ג'יפאות בקטן ובזול". סוזוקי הולכת נגד הזרם ונותנת לחובבי השטח המתמעטים והולכים, את מבוקשם: ג'יפון קטן, קשוח, עביר, ולא תאמינו - אפילו יותר מפנק ועדיין במחיר עממי.


לפני שנמשיך להתלהב בואו נעשה קצת סדר - הסלוגן החדש אומר "Nobody But Jimny" ואכן, הוא יחיד ומיוחד. אבל בואו לא נטעה, הג'ימני אינו בר השוואה לקרוביו הגדולים והיקרים בהרבה, רובם עולים פי שניים או שלושה, ואף יותר. בעוד רכבי שטח גדולים (לנד קרוזר, פאג'רו, רקסטון, רנגלר) עולים 220,000-350,000 שקלים ואף יותר, מחירו המשוער של ג'ימני 2019 יהיה בסביבות 115 אלף שקל לגרסה ידנית (5 הילוכים), 125-130 אלף ש"ח לגרסה האוטומטית (4 הילוכים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully