וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהיגה ראשונה: סיאט טראקו

13.12.2018 / 7:00

סיאט ממשיכה להרחיב את קהל הלקוחות שלה ופונה לפלח העסיסי של ג'יפוני שבעת המושבים. לגרסה שלה לסקודה קודיאק קוראים טראקו. לישראל הוא צפוי להגיע במחצית השנייה של 2019

אתר יצרן

זה דניאל, והוא ילד הפוסטר של סיאט נכון להיום. הוא מגיע מבית אמיד, לא טחונים, אבל העסק המשפחתי מצליח לא רע. כאשר הוא מוציא רישיון הוא מקבל סיאט איביזה שלוש דלתות ידנית. במהלך השירות הצבאי הוא משדרג ל-FR הספורטיבית ועם השחרור וההצטרפות לעסק המשפחתי הוא עובר ללאון FR, בכל זאת, הבן של הבוס לא רוצה להוציא עיניים. בהמשך היא מוחלפת ללאון קופרה, ומבחינת דניאל זה יכל להישאר כך לנצח. אבל החיים, הם מה שקורה בזמן שאתה מתכן טיול נהיגה עם החברים ואז מתחתן... ומגיע הרגע בו הוא מבין שזה לא עסק להסיע תינוק עם אוזניות בגלל הבקפיירים שלה. אבל היי, בשביל זה יש לסיאט את האטקה. כך יכלו להמשיך חייו של דניאל, בעוד הוא מפליג לאיטו למחוזות ה-2.4 ילדים והכלב. אבל כאשר בהריון הבא הוא התבשר שהפעם אלו תאומים, הוא יצא לחניה, הסתכל על האטקה והבין שהסיפור עם סיאט, זו שאת המכוניות שלה הוא החליף אחת בשנייה - נגמר.


אז זה היה נכון עד לפני שסיאט עשו את המהלך הפשוט של לדפוק על השולחן ולומר "למה רק לסקודה יש?!" וכך נולד סיאט טראקו, ג'יפון רב ממדים ושבעה מושבים. דניאל - אתה יכול לנשום לרווחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully